Szkolenia / Sprzedaż / obsługa klienta

Obsługa klienta

Narzędziownia – metody i techniki

Jeżeli istnieje jakiś jeden sekret sukcesu, to jest to umiejętność przyjmowania cudzego punktu widzenia i patrzenia z tej perspektywy z równą łatwością jak z własnej
Henry Ford.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się o co warto zadbać w kontaktach z klientami oraz jak z satysfakcją zarówno dla klientów, jak i siebie wykonywać pracę, u której podstaw leży empatia. Podczas zajęć uczestnicy będą mieli okazję poznać zasady, techniki oraz przykłady komunikacji z klientem z użyciem różnorodnych kanałów komunikacyjnych. Wszystkie wprowadzane podczas zajęć pojęcia i narzędzia zostaną przećwiczone w praktycznych warunkach warsztatowych.

Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest przekazania wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi klienta, a w szczególności:

  • efektywnej komunikacji w telefonicznej i bezpośredniej obsłudze klienta
  • rozpoznawania i dopasowywania stylu komunikacyjnego do potrzeb klienta
  • prowadzeniu profesjonalnej korespondencyjnej obsługi klienta
  • radzeniu sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta.

Korzyści dla uczestników:

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik będzie potrafił:

  • prowadzić profesjonalne i empatyczne rozmowy z klientami
  • budować zaufanie i lojalność w kontaktach z klientami
  • wykorzystywać narzędzia i techniki skutecznej komunikacji z klientem nawet w trudnych sytuacjach
  • prowadzić profesjonalną korespondencyjną obsługę klienta

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie
    • satysfakcja Klienta – koncepcja trójkąta potrzeb
    • czego oczekują współcześni klienci – wyniki badań
    • komunikacja – podstawa pracy w obsłudze Klienta
  2. Telefoniczna a bezpośrednia obsługa klienta
    • analiza specyfiki komunikacji w kontakcie telefonicznym i bezpośrednim
    • style komunikacyjne – jak dopasować sposób obsługi do oczekiwań klientów
    • technikalia – na co zwrócić uwagę podczas rozmów telefonicznych
    • budowanie wizerunku w bezpośredniej obsłudze klienta
    • praca głosem
    • pytania i aktywne słuchanie w kontakcie z klientem
    • schematy rozmów w obsłudze klienta
    • konstrukcja i treść wypowiedzi
  3. Korespondencja w obsłudze klienta – zasady i przykłady
    • ogólne zasady korespondencji pisemnej
    • oficjalna korespondencja – listy
    • savoir vivre w kontaktach poprzez e-mail
    • netykieta w kontaktach poprzez live-chat
  4. Trudne sytuacje w obsłudze klienta
    • reklamacje – od rozczarowanego klienta do ambasadora marki
    • asertywność – granice
    • techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Metody szkoleniowe:

  • miniwykład,
  • prezentacja powerpoint,
  • ćwiczenia indywidualne,
  • ćwiczenia grupowe,
  • dyskusja moderowana,
  • testy i symulacje,
  • studia przypadków,
  • gry symulacyjne i szkoleniowe.
Trener prowadzący: Kacprzak Aneta
Dostępne terminy szkolenia: Lokalizacja:

Cena szkolenia:

1 490,00 zł netto

Rabat:

2 uczestników z jednej organizacji – 5 % ceny szkolenia
3 uczestników z jednej organizacji – 10 % ceny szkolenia
4 uczestników z jednej organizacji – 15 % ceny szkolenia
5 uczestników z jednej organizacji – skontaktuj się i ponegocjuj z nami

Cena zawiera:

  • szkolenie prowadzone w formule warsztatowej
  • kameralną grupę warsztatową liczącą maksymalnie 8 uczestników
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • końcową sesję pytań i odpowiedzi, wyjaśniania wątpliwości
  • konsultacje telefoniczne i mailowe uczestników z trenerem w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

Miejsce szkolenia:

  • ul. Łucka 13, 00-842 Warszawa