Szkolenia / Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM

Zarządzanie talentami

Talenty w firmie, ścieżki kariery i sukcesja na stanowiskach

Zarządzanie talentami to zespół działań obejmujących poszukiwanie, rekrutowanie, rozwój, docenianie oraz umacnianie pozycji osób o ponadprzeciętnym poziomie umiejętności i potencjału intelektualnego, a także na efektywnym wykorzystaniu ich zdolności przez firmę dla realizacji strategii organizacji.

Realizacja procesu zarządzania talentami w firmie zależy od zaangażowania kadry menadżerskiej oraz dostosowania szkoleń do indywidualnych potrzeb pracownika. To inspirowanie pracowników do maksymalnego wykorzystania ich potencjału, w sposób, który zagwarantuje zysk i wartość dla wszystkich interesariuszy firmy.

Korzyści dla uczestników:

  • Zdefiniujesz pojęcie talentu
  • Dowiesz się, jakie są skuteczne metody wyszukiwania i pomiaru talentów w organizacji
  • Poznasz metody rozwoju talentów w organizacji
  • Nauczysz się budować system motywacji w firmie powiązany z zarządzaniem talentami
  • Poznasz metody budowania ścieżek kariery dla pracowników

Program szkolenia:

  1. Czym jest talent dla organizacji ?
    • pojęcie talentu i zarządzania talentami w organizacji
    • proces zarządzania talentami
    • mity dotyczące talentów
    • kilerzy talentu
    • kompetencje a talent
  2. Identyfikacja talentu
    • metody diagnozowania talentów w organizacji
    • proces typowania kandydatów
    • metodologia kwalifikacyjna
    • wyłanianie kandydatów
    • rola działu personalnego w identyfikacji talentów
    • rola bezpośredniego przełożonego w identyfikacji talentów
  3. Metodologia diagnozy talentów
    • analiza stanowiska pracy
    • analiza dokumentacji systemu ocen pracowniczych
    • obserwacja
    • wywiad
    • Development Center
    • testy i kwestionariusze
    • niestandardowe metody diagnozy talentów
  4. Sposoby rozwijania talentów w organizacji
    • szkolenia
    • coaching i mentoring
    • nowe cele i zadania
    • udział w zespołach projektowych
    • samorozwój
  5. Tworzenie ścieżek karier / rozwoju
    • analiza struktury organizacyjnej
    • dopasowywanie struktury organizacyjnej do strategii firmy
    • etapy tworzenia ścieżek kariery
    • tworzenie ścieżek karier poszczególnych stanowisk pracy
    • tworzenie planów rozwoju pracowników
    • ścieżki kariery jako element systemu motywacyjnego w organizacji
  6. Motywowanie pracowników o wysokim potencjale
    • jak motywować do rozwoju
    • wynagrodzenie zależne od kompetencji
    • motywatory i demotywatory talentów

Metody szkoleniowe:

  • miniwykład,
  • prezentacja powerpoint,
  • ćwiczenia indywidualne,
  • ćwiczenia grupowe,
  • dyskusja moderowana,
  • testy i symulacje,
  • studia przypadków,
  • gry symulacyjne i szkoleniowe.
Trener prowadzący: Michałek Wojciech
Dostępne terminy szkolenia: Lokalizacja:

Cena szkolenia:

1 490,00 zł netto

Rabat:

2 uczestników z jednej organizacji – 5 % ceny szkolenia
3 uczestników z jednej organizacji – 10 % ceny szkolenia
4 uczestników z jednej organizacji – 15 % ceny szkolenia
5 uczestników z jednej organizacji – skontaktuj się i ponegocjuj z nami

Cena zawiera:

  • szkolenie prowadzone w formule warsztatowej
  • kameralną grupę warsztatową liczącą maksymalnie 8 uczestników
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • końcową sesję pytań i odpowiedzi, wyjaśniania wątpliwości
  • konsultacje telefoniczne i mailowe uczestników z trenerem w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

Miejsce szkolenia:

  • ul. Łucka 13, 00-842 Warszawa