Szkolenie dla pracowników hoteli w dobie COVID-19
I. Wymogi formalne
1) zagrożenia dla działalności hotelowej na teraz i na przyszłość
2) zapewnienie właściwej ochrony dla gości i personelu hotelu
3) zatrudnianie i zwalnianie pracowników
4) współpraca ze zleceniodawcami i firmami zewnętrznymi
5) rozwiazązania techniczne, urządzenia, maszyny wspomagające dla hoteli w zakresie przeciwdziałania zakażeniom.
6) konsekwencje nieprawidłowości w stosunku do gości oraz pracowników/współpracowników
II. Wykonywanie czynności przez pracowników hotelu
1) Obsługa gości hotelowych
a) obsługa administracyjna
b) sprzątanie i zapewnianie higieny w pomieszczeniach hotelowych – pokojach
c) zapewnienie właściwego stanu dla pomieszczeń wspólnych
d) organizowanie posiłków w hotelowych restauracjach oraz dostarczanie posiłków do pokoi hotelowych
e) pozostałe usługi świadczone przez hotele
f) pomieszczenia przeznaczone do kwarantanny
2) Współpraca z podmiotami zewnętrznymi
a) przyjmowanie i kontrola dostaw
b) współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie np. napraw, serwisowania organizacji rożnych przedsięwzięć
3) Wykonywanie pracy z innymi pracownikami i współpracownikami wewnątrz organizacji
a) organizacja pracy