Szkolenia / PR / media / komunikacja wewnętrzna, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM

Employer branding

Budowanie marki pracodawcy

Marka to magazyn zaufania, który nabiera coraz większego znaczenia w miarę mnożenia możliwości dokonywania wyboru. Ludzie chcą upraszczać sobie życie.
Niall FitzGerald

 

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak zbudować unikatowy magazyn zaufania (wizerunek marki) i jak sprawić, aby dla ludzi (grup docelowych) wybór był prosty i oczywisty.
Szkolenie skierowane jest do osób związanych zawodowo z obszarami mającymi wpływ na budowanie wizerunku organizacji jako atrakcyjnego i pożądanego pracodawcy w oczach obecnych i potencjalnych pracowników.

Cele szkolenia:

  • dokonywanie strategicznej analizy wizerunku organizacji jako potencjalnego pracodawcy,
  • prowadzenie kampanii wizerunkowych i rekrutacyjnych,
  • skuteczna komunikacji wewnętrzna,
  • efektywna komunikacja zewnętrzna,
  • budowanie etosu pracowniczego.

Korzyści dla uczestników:

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili:

  • dokonać analizy strategicznej organizacji w obszarze EB
  • zidentyfikować unikatowe cechy wyróżniające markę i na ich podstawie budować wizerunek organizacji
  • planować i prowadzić efektywne kampanie rekrutacyjne
  • wykorzystać silne strony organizacji w prowadzeniu skutecznych kampanii wizerunkowych
  • kształtować środowisko pracy atrakcyjne dla pracowników
  • planować i prowadzić spójne działania wizerunkowe
  • wykorzystywać narzędzia kreatywnego generowania pomysłów w działaniach z obszaru wewnętrznego i zewnętrznego EB

Program szkolenia:

    1. Wprowadzenie
      • Employer Branding (EB) – co to jest?
      • gdzie zaczyna się i kończy obszar działań EB?
      • adresaci działań EB
      • aktywność EB dla poszczególnych grup adresatów – cele i założenia
      • komunikacja wizerunku marki – rola spójności i wiarygodności.
    2. Analiza strategiczna i planowanie działań EB
      • analiza strategiczna
      • wizerunek organizacji vs konkurencji – identyfikacja cech wyjątkowych i pożądanych
      • cele, potrzeby, nawyki grupy docelowej
      • pozycjonowanie marki pracodawcy
    3. Narzędzia w służbie EB

Rekrutacja

      • planowanie kampanii
      • wybór partnerów realizacji
      • komunikacja i realizacja kampanii
      • badanie efektywności

Wewnętrzny EB

      • budowanie etosu pracowniczego
      • wdrożenie nowego pracownika
      • dotrzymanie obietnic
      • ścieżki karier
      • szkolenia i rozwój

Zewnętrzny EB

      • działania społecznie odpowiedzialne
      • kampanie medialne
      • Internet i social media
      • współpraca z uczelniami

Sesja kreatywna

    • narzędzia kreatywnego generowania pomysłów
    • przygotowanie wybranego działania z obszaru EB

Metody szkoleniowe:

  • miniwykład,
  • prezentacja powerpoint,
  • ćwiczenia indywidualne,
  • ćwiczenia grupowe,
  • dyskusja moderowana,
  • testy i symulacje,
  • studia przypadków,
  • sesja kreatywna
  • case study
  • gry symulacyjne i szkoleniowe.
Trener prowadzący: Kacprzak Aneta
Dostępne terminy szkolenia: Lokalizacja:

Cena szkolenia:

1 490,00 zł netto

Rabat:

2 uczestników z jednej organizacji – 5 % ceny szkolenia
3 uczestników z jednej organizacji – 10 % ceny szkolenia
4 uczestników z jednej organizacji – 15 % ceny szkolenia
5 uczestników z jednej organizacji – skontaktuj się i ponegocjuj z nami

Cena zawiera:

  • szkolenie prowadzone w formule warsztatowej
  • kameralną grupę warsztatową liczącą maksymalnie 8 uczestników
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • końcową sesję pytań i odpowiedzi, wyjaśniania wątpliwości
  • konsultacje telefoniczne i mailowe uczestników z trenerem w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

Miejsce szkolenia:

  • ul. Łucka 13, 00-842 Warszawa