Szkolenia / Biznesowe specjalistyczne, PR / media / komunikacja wewnętrzna

Etyka w biznesie

Wiedza o programach etycznych w biznesie i społecznej odpowiedzialności biznesu CSR.

Cele szkolenia:

  • uporządkowanie wiadomości dotyczących terminologii etycznej
  • zdobycie wiedzy o programach etycznych w biznesie i o CSR
  • zdobycie wiedzy na temat konkretnych certyfikatów etycznych
  • nabycie umiejętności odróżniania rzetelnych kodeksów etycznych od nierzetelnych
  • zainicjowanie refleksji uczestników szkolenia nad etycznym wymiarem biznesu
  • zdobycie wiedzy o korzyściach biznesu płynących ze współpracy z sektorem NGO i z postawy ekologicznej

Korzyści dla uczestników:

  • poprawa komunikacji wskutek opanowania uporządkowanej terminologii oraz opanowania umiejętności werbalizowania opinii o charakterze czysto etycznym
  • rozwój wiedzy na temat biznesu społecznie odpowiedzialnego
  • zdobycie wiedzy o budowaniu i funkcjonowaniu kodeksów etycznych
  • poprawa komunikacji z otoczeniem biznesu

Program szkolenia:

    1. Wprowadzenie – o wartościach
      • uporządkowanie terminologii etycznej: przydatne rozróżnienia
      • logiczny i praktyczny związek wartości z normą i oceną etyczną
      • kluczowe wartości etyczne – identyfikacja i hierarchizacja
      • charakterystyka i rodzaje odpowiedzialności
    2. CSR i programy etyczne
      • CSR i zrównoważony rozwój
      • CSR w zarządzaniu – wyjście poza deklaracje
      • składniki programów etycznych: misja, standardy postępowania, procedury i systemy zarządzania, narzędzia diagnozy i kontroli, raportowanie.
    3. Regulacje w świecie etyki
      • certyfikaty i normy jakościowe
      • kodeksy etyczne
    4. Współczesny renesans refleksji nad naturą biznesu
      • redefinicje celów działalności biznesowej (uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne)
      • biznes w czasach kryzysu
      • „menedżer oświecony”
    5. Biznes w otoczeniu: ochrona środowiska i ekologia
        <li„zielony biznes” – postawa i wymogi prawne

<lirosnąca presja prosumencka

  1. Biznes w otoczeniu: NGO i społeczność lokalna
    • specyfika i obszary działania NGO
    • obszary współpracy
    • CRM – cause related marketing i programy partnerskie
    • korzyści ze współpracy dla biznesu

Metody szkoleniowe:

  • miniwykład,
  • prezentacja powerpoint,
  • ćwiczenia indywidualne,
  • ćwiczenia grupowe,
  • dyskusja moderowana,
  • testy i symulacje,
  • studia przypadków,
  • gry symulacyjne i szkoleniowe.
Trener prowadzący: Iwanowski Szymon
Dostępne terminy szkolenia: Lokalizacja:

Cena szkolenia:

800,00 zł netto

Rabat:

2 uczestników z jednej organizacji – 5 % ceny szkolenia
3 uczestników z jednej organizacji – 10 % ceny szkolenia
4 uczestników z jednej organizacji – 15 % ceny szkolenia
5 uczestników z jednej organizacji – skontaktuj się i ponegocjuj z nami

Cena zawiera:

  • szkolenie prowadzone w formule warsztatowej
  • kameralną grupę warsztatową liczącą maksymalnie 8 uczestników
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • końcową sesję pytań i odpowiedzi, wyjaśniania wątpliwości
  • konsultacje telefoniczne i mailowe uczestników z trenerem w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

Miejsce szkolenia:

  • ON LINE