Szkolenia / Administracja publiczna, Biznesowe specjalistyczne, Osobiste

Etykieta w pracy kierowcy kadry zarządzającej

Szkolenie przeznaczone dla osób pracujących na stanowiskach:

  • osobistych kierowców prezesów firm/organizacji/ instytucji
  • osobistych kierowców członków zarządów firm/organizacji/instytucji
  • kierowców oddelegowanych do współpracy z członkami kadry zarządzającej firm i instytucji publicznych,
  • innych osób pełniących funkcje osobistego kierowcy.

Cele szkolenia:

  • przekazanie wiedzy na temat zasad etykiety obowiązujących w świecie biznesu;
  • wykształcenie w uczestnikach poczucia swobody w kontaktach biznesowych z zachowaniem odpowiedniej kultury osobistej;
  • zwiększenie skuteczności uczestników w zakresie budowania i umacniania wizerunku organizacji w kontaktach zewnętrznych.

Korzyści dla uczestników:

  • zdobędą lub ugruntują wiedzę na temat zasad obowiązujących w relacjach oficjalnych, w tym w szczególności w pracy kierowcy kadry zarządzającej
  • zdobędą umiejętności zachowania się w określonych sytuacjach wynikających z pełnionych obowiązków służbowych.

Program szkolenia:

Kanon elegancji i manier

  • Zasady precedencji (zasada pierwszeństwa, zasada starszeństwa, hierarchia stanowisk publicznych i zawodowych, różnice pomiędzy precedencją biznesową i towarzyską, precedencja zawodowa, a zależność służbowa)
  • Zasady pierwszego kontaktu – dlaczego są ważne w budowaniu wizerunku własnego i organizacji oraz co się na nie składa?
  • Tytułowanie, honory (tytuły oficjalne i zawodowe, tytuły naukowe, tytuły rodowe – jak się prawidłowo zwracać do konkretnych osób?)

Zasady etykiety w pracy kierowcy służbowego

  • Specyfika pracy kierowcy służbowego
  • Precedencja w samochodzie – hierarchia miejsc
  • Savoir vivre w różnych sytuacjach – m.in. podczas podróży z przełożonym, podróży z przełożonym i jego gośćmi, przewożenia gości firmy, etykieta poza samochodem – jak się zachować?
  • Gdy szef jest na spotkaniu …

Savoir vivre na drodze

  • Podstawowe zasady etykiety w ruchu drogowym i na miejscach parkingowych

Dress code – biznesowy kanon ubioru i wyglądu

  • Podstawowe zasady komponowania profesjonalnego męskiego stroju biznesowego
  • Czy i kiedy można pozwolić sobie na strój mniej formalny i jak go skomponować?
  • Zasady komponowania stroju w zależności od typu sylwetki – jak sprawić aby zawsze wyglądać dobrze?
  • Kolory odpowiednie na różne pory dnia – kolory właściwe i zakazane
  • Najczęściej popełniane błędy w męskiej garderobie – jak się przed nimi ustrzec?

Sztuka komunikacji i budowania relacji – jak wzbudzić odpowiednie wrażenie

  • Komunikacja niewerbalna jako czynnik budowania kontaktu – gesty, mimika, kontakt wzrokowy, zachowanie prawidłowej odległości, itp.
  • Mowa ciała – kiedy ruch świadczy o profesjonalizmie (siadanie i wstawanie, sposób stania, chód)
  • Etykieta językowa – jak i kiedy mówić, a kiedy zachować milczenie?
  • Powitanie i pożegnanie w sytuacjach biznesowych – kto kogo i w jaki sposób pozdrawia, kto komu podaje rękę, jak powinno wyglądać prawidłowe powitanie i pożegnanie?
  • Relacje z przełożonym – zaufanie, dyskrecja, itp.
  • Sytuacje nagłe i nadzwyczajne w pracy kierowcy kadry zarządzającej – jak sobie z nimi radzić?

Wizyty zagraniczne i goście zagraniczni

  • Jak zachować się gdy towarzyszymy przełożonemu podczas wyjazdu zagranicznego lub przełożony przyjmuje gości z innych kręgów kulturowych.
  • Świadomość międzykulturowa i różnice kulturowe,
  • Elementy komunikacji międzykulturowej (m.in. różnice w odczytywaniu komunikacji werbalnej i niewerbalnej)

Metody szkoleniowe:

  • miniwykład,
  • prezentacja powerpoint,
  • ćwiczenia indywidualne,
  • ćwiczenia grupowe,
  • dyskusja moderowana,
  • testy i symulacje,
  • studia przypadków,
Trener prowadzący: Karasińska-Kupis Agnieszka
Dostępne terminy szkolenia: Lokalizacja:

Cena szkolenia:

800,00 zł netto

Rabat:

2 uczestników z jednej organizacji – 5 % ceny szkolenia
3 uczestników z jednej organizacji – 10 % ceny szkolenia
4 uczestników z jednej organizacji – 15 % ceny szkolenia
5 uczestników z jednej organizacji – skontaktuj się i ponegocjuj z nami

Cena zawiera:

  • szkolenie prowadzone w formule warsztatowej
  • kameralną grupę warsztatową liczącą maksymalnie 8 uczestników
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • końcową sesję pytań i odpowiedzi, wyjaśniania wątpliwości
  • konsultacje telefoniczne i mailowe uczestników z trenerem w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

Miejsce szkolenia:

  • ul. Łucka 13, 00-842 Warszawa