Szkolenie Event manager – organizator imprez dedykowane jest dosobom chcącym zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku eventowym. To szkolenie to praktyczny warsztat pracy przy organizacji imprez.
Cele szkolenia:
- Rozwinięcie kompetencji i wyposażenie uczestników w zestaw najważniejszych narzędzi skutecznego organizowania, planowania, przygotowywanie oraz koordynowania eventów
- Przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy niezbędnej do podjęcia pracy jako event manager
Korzyści dla uczestników:
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik :
- Określi swoje predyspozycje do pracy event managera
- Będzie potrafił zorganizować spotkania firmowe, wyjazdy integracyjne, szkolenia i konferencje biznesowe, imprezy o charakterze turystycznym.
- Dowie się co to takiego spotkanie networkingowe i jak je zorganizować?
- Nabędzie wiedzę pozwalającą budować dedykowane zespoły projektowe.
- Dowie się jakie pułapki czekają na event managera i na co zwrócić szczególną uwagę przy organizacji eventów.
- Gdzie szukać Klientów i w jaki sposób rozmawiać z Klientami?
- Jak być asertywnym w kontakcie z trudnym Klientem?
- W jaki sposób przygotować profesjonalną ofertę eventową?
- Jak od strony prawnej prawidłowo przygotować wydarzenie eventowe.?
Program szkolenia:
1. Kim jest event manager?
• Ja jako event manager
• Jakie cechy powinien posiadać idealny event manager?
• Cechy charakteru i predyspozycje do pracy event managera
• Zakres obowiązków event manager’a
2. Oczekiwania klientów w stosunku do event managerów
3. Rodzaje i cele eventów
4. Analiza rynku – narzędzia
5. Przygotowanie oferty eventowej
6. Analiza atrakcyjności oferty eventu
• Planowanie ogólne
• Planowanie eventu
• Harmonogram pracy
• Harmonogram eventu
7. Etapy realizacji
• Elementy składowe eventu
• Sytuacje kryzysowe
• Planowanie biznesowe
• Zespół eventu
• Przygotowania budżetu i zarządzanie ?nansami
• Fundrising
• Program eventu
• Komunikacja i marketing
• Realizacja
• Ewaluacja
8. Asertywność w praktyce i teorii
• Prawa asertywności
• Asertywność w biznesie
• Asertywność a kon?ikt interesów
9. Błędy jak ich unikać
10. Prawne aspekty organizacji eventu
11. Budżet eventu
• Koszty etapu planowania
• Koszty etapu realizacji
• Koszty ewaluacji
• Wpływy
12. Typologia klientów
• Lew
• Kobra
• Pies
• Ślimak