Szkolenia / Biznesowe specjalistyczne, PR / media / komunikacja wewnętrzna, Sprzedaż / obsługa klienta

Live chat – obsługa klienta

Szkolenie warsztatowe skupione na praktycznej stronie doskonalenia umiejętności komunikacji z klientem przy pomocy komunikatora live chat. Głównym celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy dotyczącej profesjonalnej komunikacji z klientem oraz wzmocnienie praktycznych umiejętności uczestników w jej stosowaniu.

Cele szkolenia:

  • prowadzeniu profesjonalnej korespondencyjnej obsługi klienta za pośrednictwem live chat
  • radzenia sobie w trudnych sytuacjach w obsłudze klienta

Korzyści dla uczestników:

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik:

  • prowadzić profesjonalne i empatyczne rozmowy z klientami poprzez live-chat
  • wykorzystywać narzędzia i techniki skutecznej pisemnej komunikacji z klientem nawet w trudnych sytuacjach
  • prowadzić profesjonalną korespondencyjną obsługę klienta

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie
    • źródła zadowolenia i rozczarowania klienta – fakty
    • satysfakcja klienta – koncepcja trójkąta potrzeb
    • komunikacja – podstawa pracy w obsłudze klienta
  2. Live chat w obsłudze klienta
    • live-chat w obsłudze klienta – rola i specyfika
    • jak korespondować poprzez live chat – zasady przejrzystej rozmowy
    • scenariusze rozmów – konstrukcja komunikacji
    • czego NIE oczekują klienci – najczęstsze błędy w komunikacji live-chat
  3. Trudne sytuacje w obsłudze klienta
    • netykieta w kontaktach poprzez live-chat
    • reklamacje – od rozczarowanego klienta do ambasadora marki
    • asertywność – granice
    • techniki radzenia sobie w trudnych sytuacjach – przykłady i analiza
  4. Praktyka – moduł warsztatowy
    • jak nas czytają i oceniają – analiza z punktu widzenia klienta (case studies)
    • małe jest piękne – ćwiczenia w formułowaniu, przekształcaniu i redagowaniu tekstów zgodnie z wymogami zasad live chat
  5. Podsumowanie szkolenia

Metody szkoleniowe:

  • miniwykład,
  • prezentacja powerpoint,
  • ćwiczenia indywidualne,
  • ćwiczenia grupowe,
  • dyskusja moderowana,
  • testy i symulacje,
  • studia przypadków,
  • gry symulacyjne i szkoleniowe.
Trener prowadzący: Kacprzak Aneta
Dostępne terminy szkolenia: Lokalizacja:

Cena szkolenia:

1 600,00 zł netto

Rabat:

2 uczestników z jednej organizacji – 5 % ceny szkolenia
3 uczestników z jednej organizacji – 10 % ceny szkolenia
4 uczestników z jednej organizacji – 15 % ceny szkolenia
5 uczestników z jednej organizacji – skontaktuj się i ponegocjuj z nami

Cena zawiera:

  • szkolenie prowadzone w formule warsztatowej
  • kameralną grupę warsztatową liczącą maksymalnie 8 uczestników
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • końcową sesję pytań i odpowiedzi, wyjaśniania wątpliwości
  • konsultacje telefoniczne i mailowe uczestników z trenerem w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

Miejsce szkolenia:

  • ON LINE
  • ul. Łucka 13, 00-842 Warszawa