Szkolenia / Sprzedaż / obsługa klienta

Reagowanie na obiekcje klienta – Mistrzowskie rozmowy handlowe

Rozmowy handlowe – gra szkoleniowa

„Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny.” John D. Rockefeller

„Oponent jest naszym sprzymierzeńcem.” Edmund Burke

Warsztaty prowadzone są z wykorzystaniem gry szkoleniowej „Rozmowy handlowe”™. Gra jest symulacją rzeczywistej rozmowy sprzedażowej. Uczestnicy mają za zadanie, adekwatnie do wylosowanego zestawienia kart, zareagować na działanie klienta. Karty są częściowo współtworzone przez uczestników, a to gwarantuje, że symulacja jest oparta na realnych sytuacjach występujących w codziennej pracy handlowca. Formuła gry została tak przygotowana, aby ujawniała rzeczywiste umiejętności sprzedażowe oraz poziom wiedzy produktowej.
Uczestnicy warsztatów będą analizować atuty (swojej) marki i oferowanych produktów/ usług oraz najtrudniejsze obiekcje, z jakimi się spotykają w codziennej pracy. Analiza tych ostatnich pozwoli na przećwiczenie kluczowych umiejętności podczas rozgrywki finałowej oraz stworzenie katalogu najlepszych praktyk skutecznej rozmowy z klientem.
Warsztat wykorzystuje metodę sesji kreatywnej podczas generowania rozwiązań – odpowiedzi na obiekcje klientów.

Cele szkolenia:

  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmowy z klientem
  • Prowadzenie skutecznych i kreatywnych rozmów sprzedażowych / obsługowych / reklamacyjnych
  • Przekonująca prezentacja wiedzy produktowej
  • Dopasowanie stylu komunikacji do typu klienta
  • Radzenie sobie z obiekcjami klientów

Korzyści dla uczestników:

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik będzie potrafił:

  • radzić sobie z różnego rodzaju obiekcjami w kontaktach z klientami
  • doskonale prowadzić wymagające rozmowy z klientami
  • angażująco rozmawiać z klientami o produktach / usługach i potrafili kreatywnie prezentować je podczas rozmowy z klientem
  • stosować techniki wspierające płynną i skuteczną komunikację z określonym typem klienta

Program szkolenia:

  1. Wprowadzenie
    • Ja jako klient – analiza różnic w definiowaniu poziomu zadowolenia z kontaktu
    • model trójkąta satysfakcji
    • trudny klient czy trudna sytuacja?
  2. Klienci
    • potrzeby klientów i ich wpływ na satysfakcję
    • typy klientów – rozpoznać i zrozumieć ich motywację
    • typy klientów – dopasowanie interakcji
  3. Obiekcje
    • analiza rzeczywistych obiekcji / trudnych sytuacji na podstawie przykładów z codziennych doświadczeń uczestników
    • przyczyny występowania obiekcji – którym mogę i powinienem zapobiegać, a które są wyrazem zainteresowania
    • przygotowanie talii „obiekcje”
  4. Atuty
    • atuty produktu, usługi, marki – pogłębianie wiedzy produktowej o prezentację w odniesieniu do danego typu klienta
    • jak posługiwać się wiedzą merytoryczną i proceduralną w odniesieniu do obiekcji klienta
    • przygotowanie talii „atuty” (aktywność punktowana)
  5. Techniki komunikacyjne
    • przegląd różnych form kontaktu z klientem, które wnoszą do rozgrywki element zaskoczenia, humoru i są katalizatorem kreatywnych rozwiązań trudnych sytuacji
  6. Turniej
  7. Rozgrywka – wyłonienie zwycięskiego zespołu / gracza
  8. Podsumowanie i omówienie wypowiedzi
  9. Wybór najlepszej riposty turnieju
  10. Katalog najlepszych praktyk przekonującej i interesującej rozmowy, gotowy do zastosowania w kontakcie z klientem

Metody szkoleniowe:

  • gra szkoleniowa „Rozmowy handlowe”
  • miniwykład,
  • sesje kreatywne
  • prezentacja powerpoint,
  • ćwiczenia indywidualne,
  • ćwiczenia grupowe,
  • dyskusja moderowana,
  • testy i symulacje,
  • studia przypadków,
  • gry symulacyjne i szkoleniowe.
Trener prowadzący: Kacprzak Aneta
Dostępne terminy szkolenia: Lokalizacja:

Cena szkolenia:

1 490,00 zł netto

Rabat:

2 uczestników z jednej organizacji – 5 % ceny szkolenia
3 uczestników z jednej organizacji – 10 % ceny szkolenia
4 uczestników z jednej organizacji – 15 % ceny szkolenia
5 uczestników z jednej organizacji – skontaktuj się i ponegocjuj z nami

Cena zawiera:

  • szkolenie prowadzone w formule warsztatowej
  • kameralną grupę warsztatową liczącą maksymalnie 8 uczestników
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • końcową sesję pytań i odpowiedzi, wyjaśniania wątpliwości
  • konsultacje telefoniczne i mailowe uczestników z trenerem w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

Miejsce szkolenia:

  • ul. Łucka 13, 00-842 Warszawa