Szkolenia / Biznesowe specjalistyczne, Sprzedaż / obsługa klienta

Negocjacje biznesowe

Interaktywny warsztat, w którym Uczestnicy zdobywają niezbędną wiedzę oraz umiejętności w obszarze negocjacji.  Praktyczna część odnosi się do bogatych doświadczeń trenera, materiałów case study i gotowych narzędzi.

Cele szkolenia:

  • Zapoznanie uczestników szkolenia z czynnikami decydującymi o efektywności negocjacji.
  • Wskazanie metod i technik postępowania w procesie negocjacji.
  • Ukazanie znaczenia umiejętności interpersonalnych, sposobów oddziaływania psychologicznego na partnera negocjacyjnego

Korzyści dla uczestników:

Udział w szkoleniu pomoże:

  • Znacząco podnieść efektywność w osiąganiu celów negocjacji.
  • Poznać najbardziej skuteczne techniki i strategie negocjacyjne.
  • Nauczyć rozpoznawać i adekwatnie reagować na różne style zachowań partnerów w negocjacjach.
  • Nauczyć wyznaczać granicę obszarów negocjacyjnych i budować siłę w negocjacjach.
  • Poznać skuteczne techniki komunikacji, perswazji i wpływu w negocjacjach

Program szkolenia:

Rodzaje negocjatorów

  1. Wprowadzenie do tematu różnych rodzajów negocjatorów
  2. Wykonanie krótkiego kwestionariusza pozwalającego określić jakiego rodzaju jestem negocjatorem
  • Uczestnicy wypełniają krótkie kwestionariusze
  • Zaznaczają wyniki na wykresie
  • Trener robi prezentację dotyczącą poszczególnych rodzajów negocjatorów
  1. Wypracowanie zasad komunikowania się z różnymi rodzajami negocjatorów:

Uczestnicy w grupach odpowiadającym danym rodzajom negocjatorów wypracowują odpowiedzi na przygotowanie pytania.

  • Wspólne podsumowanie na forum
  1. Wskazanie na główną motywację w podejmowaniu decyzji u różnych rodzajów negocjatorów
  • Trener przedstawia główne obszary motywacji w kwestii podejmowania decyzji wśród negocjatorów
  • Wskazanie na różnicę w motywacji osobistej, a tej wynikającej z zajmowanego stanowiska
  1. Analiza jak skutecznie dotrzeć i do każdego rodzaju negocjatora – co zrobić, aby jeszcze efektywniej budować z nim relację
  • Wypracowanie argumentów i zachowań, które pozwalają porozumieć się i zbudować relację z każdym z negocjatorów
  • Wypracowanie sugestii rozwiązań trudnych dla nas relacji z innym negocjatorem

Negocjacje krok po kroku – cztery fazy negocjacyjne

  1. Fazy negocjacji wg Gavina Kennedy’ego
  • Prezentacja 4 faz negocjacji wg Gavina Kennedy w postaci filmu szkoleniowego
  • Omówienie kolejnych faz negocjacji
  • Przedstawienie do każdej z faz technik negocjacyjnych oraz gotowych, skutecznych pytań.
  1. Kontrtechniki
  • Wypracowanie przez uczestników pomysłów na kontr techniki
  • Podsumowanie i uzupełnienie przez trenera kontr technik
  • Krótkie scenki po każdej fazie negocjacji pozwalające na lepsze zrozumienie i przećwiczenie technik negocjacyjnych
  1. Quiz wiedzy negocjacyjnej

Quiz w formie krótkich opisów sytuacji, w których uczestnicy indywidualnie wybierają jedno z zaproponowanych rozwiązań.

  • Przeprowadzenie quizu
  • Omówienie wyników na forum celem przedstawienia i wyjaśnienia prawidłowych odpowiedzi

Trening umiejętności negocjacyjnych w oparciu o symulację nr 1

  • Symulacja negocjacyjna na poziomie podstawowym realizowana w parach z obserwatorem w oparciu o streszczenia ogólne i poufne.
  • Praca indywidualna w oparciu o model Zwycięstwo – Nauka – Zmiana
  • Dyskusja z grupą i praca z flipchartem

Dochodzenie do porozumienia

Film szkoleniowy, praca indywidualna, praca w grupach, wnioski spisywane na flipchart.

  • Krótkie ćwiczenie wprowadzające do tematu budowania porozumienia
  • Film szkoleniowy pokazujący zasady dochodzenia do porozumienia
  • Wypracowanie listy zachowań, dzięki którym możemy komunikować się bez oporu z klientami, dostawcami i współpracownikami

 

Pięć umiejętności dochodzenia do porozumienia :

Umiejętność pokonywania oporu drugiej strony i dochodzenia do porozumienia.

 

Trening umiejętności negocjacyjnych w oparciu o rzeczywiste przypadki z pracy uczestników

  • Symulacja negocjacyjna realizowana w zespołach 2 osobowych z obserwatorem w oparciu o streszczenia przypadków związanych z bieżącymi, negocjowalnymi sytuacjami uczestników.
  • Praca indywidualna w oparciu o kartę Zwycięstwo-Nauka-Zmiana
  • Dyskusja z grupą i praca z flipchartem
Trener prowadzący: Kinga Baj
Dostępne terminy szkolenia: Lokalizacja:
od 6.5.2019 do 7.5.2019 Warszawa
od 7.11.2019 do 8.11.2019 Warszawa

Pobierz terminarz szkoleń

Cena szkolenia:

1 490,00 zł netto

Rabat:

2 uczestników z jednej organizacji – 5 % ceny szkolenia
3 uczestników z jednej organizacji – 10 % ceny szkolenia
4 uczestników z jednej organizacji – 15 % ceny szkolenia
5 uczestników z jednej organizacji – skontaktuj się i ponegocjuj z nami

Cena zawiera:

  • szkolenie prowadzone w formule warsztatowej
  • kameralną grupę warsztatową liczącą maksymalnie 8 uczestników
  • materiały szkoleniowe w segregatorze
  • certyfikat
  • ciągłą przerwę kawową
  • lunch
  • końcową sesję pytań i odpowiedzi, wyjaśniania wątpliwości
  • konsultacje telefoniczne i mailowe uczestników z trenerem w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

Miejsce szkolenia:

  • ul. Łucka 13, 00-842 Warszawa

Formularz zgłoszeniowy:

Termin szkolenia:
Dane firmy (do faktury):
Osoba koordynująca:
Dane uczestnika: