Szkolenia / Biznesowe specjalistyczne, Menedżerskie, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM

Zarządzanie przez cele i KPI

Jak stawiać cele i mierzyć efektywność działań?

Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących na stanowiskach kierowniczych średniego i wyższego szczebla. W szeregu miniwykładów wspomaganych ćwiczeniami i pracami warsztatowymi, uczestnicy poznają zagadnienia związane z metodą Management by Objectives oraz technikami wyznaczania i egzekwowania KPI

Cele szkolenia:

Głównym celem szkolenia Zarządzanie Przez Cele jest przygotowanie uczestników do kompleksowego wykorzystania tej koncepcji zarządzania w swoich organizacjach

  • nabycie przez uczestników wiedzy w zakresie metody zarządzania przez cele
  • zdobycie wiedzy i umiejętności formułowania KPI i następnie egzekwowania ich wykonania
  • nabycie umiejętności prowadzenia rozmów w zakresie ustalania celów i monitorowania ich realizacji

Korzyści dla uczestników:

Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik:

  • zapozna się z metodą zarządzania przez cele
  • będzie potrafił definiować kluczowe wskaźniki wydajności na różnych stanowiskach pracy
  • będzie potrafił prowadzić rozmowy przygotowujące podwładnych do określenia celów oraz rozmowy mobilizujące do ich realizacji

Program szkolenia:

Wspólna wizja, czym jest koncepcja zarządzania przez cele

  • Strategia zarządzania organizacją i jej źródła
  • Model biznesowy i jego wpływ na cele
  • Modele tworzenia biznesu

Model zarządzania przez cele

  • Cel – jego identyfikacja i opisanie
  • Droga do celu – plan działania
  • Środowisko i zasoby – oddziaływanie na plan
  • Punkty pomiaru – wskaźniki
  • Systemowa korekta planów – zarządzanie,
  • Priorytetyzacja celów

Rola managera w koncepcji zarządzania przez cele

  • Kwalifikacje, doświadczenie, motywacja menedżera
  • Świadome postawy i zachowania menedżera
  • Zasady skutecznego delegowania
  • Kultura organizacyjna i postawy zespołu
  • Komunikacja oraz styl relacji w zespole

Pracownicy w koncepcji zarządzania przez cele

  • Kwalifikacje, doświadczenie, motywacja pracowników
  • Poziom autonomii pracowników a zdolność do realizacji celów
  • Zachowania zespołowe
  • Rola przywództwa i autorytetu
  • Konflikty w zespole na tle realizacji celów i metody ich rozwiązywania

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)

  • Czym jest KPI i co oznacza słowo „kluczowe”
  • Budowanie wskaźników a model efektywności stanowiska/działu
  • Dashboard managera
  • Prowadzenie rozmów, których celem jest przekazanie KPI do wykonania
  • Rozmowy monitorujące i motywujące do zwiększania KPI

Metody szkoleniowe:

  • miniwykład,
  • prezentacja powerpoint,
  • ćwiczenia indywidualne,
  • ćwiczenia grupowe,
  • dyskusja moderowana,
  • testy i symulacje,
  • studia przypadków,
  • gry symulacyjne i szkoleniowe.
Trener prowadzący: dr inż. Pietras Paweł
Dostępne terminy szkolenia: Lokalizacja:

Cena szkolenia:

1 490,00 zł netto

Rabat:

2 uczestników z jednej organizacji – 5 % ceny szkolenia
3 uczestników z jednej organizacji – 10 % ceny szkolenia
4 uczestników z jednej organizacji – 15 % ceny szkolenia
5 uczestników z jednej organizacji – skontaktuj się i ponegocjuj z nami

Cena zawiera:

  • szkolenie prowadzone w formule warsztatowej
  • kameralną grupę warsztatową liczącą maksymalnie 8 uczestników
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • końcową sesję pytań i odpowiedzi, wyjaśniania wątpliwości
  • konsultacje telefoniczne i mailowe uczestników z trenerem w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

Miejsce szkolenia:

  • ul. Łucka 13, 00-842 Warszawa