Szkolenia / Biznesowe specjalistyczne, Osobiste, PR / media / komunikacja wewnętrzna

Badania Ilościowe z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji (AI) (od planowania do raportowania)

Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z nowoczesnymi technikami wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w badaniach ilościowych. Skupimy się na każdym etapie procesu badawczego – od planowania i projektowania badań, przez analizę danych, aż po raportowanie wyników. AI, w tym narzędzia takie jak Chat GPT, zostaną przedstawione jako wsparcie w analizie statystycznej, automatyzacji raportów i interpretacji wyników. Jednak AI sama w sobie nie wystarczy – dlatego uczestnicy zapoznają się również z podstawowymi oraz zaawansowanymi zasadami organizacji badań społecznych, w tym ewaluacyjnych. Zaprezentowane zostaną metody badawcze ilościowe, które mogą być z powodzeniem wykorzystywane do realizacji badań społecznych przez osoby niezwiązane z branżą badawczą. Podczas szkolenia omówione zostaną również podstawowe narzędzia analizy danych statystycznych, a główny nacisk położony będzie na raportowanie w badaniach z wykorzystaniem narzędzi AI.

Cele szkolenia:

Cele szkolenia:
• Przekazanie wiedzy dotyczącej planowania i realizacji badań.
• Przekazanie wiedzy w zakresie analizy danych statystycznych.
• Pokazanie zasad interpretowania zjawisk społecznych z wykorzystaniem wskaźników danych.
• Zaprezentowanie możliwości wykorzystania statystyki w procesie podejmowania decyzji.
• Zaprezentowanie różnych rozwiązań umożliwiających obiektywne i rzetelne prezentowanie danych statystycznych.

Adresaci szkolenia:
Badacze społeczni; pracownicy naukowi i doktoranci; specjaliści od analiz danych; pracownicy instytucji badawczych i firm badawczych; studenci i absolwenci kierunków społecznych; osoby zajmujące się ewaluacją programów; menedżerowie projektów badawczych; pracownicy administracji publicznej; specjaliści HR; konsultanci ds. zarządzania talentami; analitycy danych rynkowych; kierownicy ds. strategii rozwoju; trenerzy biznesu; specjaliści od analizy trendów.

Korzyści dla uczestników:

1. Nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie planowania i realizacji badań marketingowych, społecznych i ewaluacyjnych.
2. Nabycie wiedzy dotyczącej zastosowania odpowiednich metod badawczych.
3. Nabycie wiedzy i umiejętności doboru próby.
4. Nabycie umiejętności przydatnych w procesie pozyskania danych różnymi technikami, zarówno ilościowymi, jak i jakościowymi.
5. Nabycie wiedzy w zakresie analizy i interpretacji danych statystycznych z wykorzystaniem różnych programów komputerowych.
6. Nabycie umiejętności raportowania, tworzenia tabel korelacyjnych i wykresów.
7. Nabycie umiejętności interpretowania danych statystycznych z wykorzystaniem odpowiednich testów statystycznych.

Program szkolenia:

1. Podstawowe wiadomości o organizacji procesu realizacji badań społecznych o charakterze ilościowym. Definiowanie celu, zakresu, pytań badawczych. Tworzenie hipotez badawczych. Przegląd i omówienie narzędzi AI wspomagających proces planowania badań.
2. Realizacja badań w terenie: Tworzenie narzędzi badawczych. Omówienie metod i technik badań społecznych ze szczególnym uwzględnieniem badań ilościowych.
3. Badanie trendów; analiza porównawcza danych empirycznych (metody i techniki)
4. Arkusz kalkulacyjny w badaniach: analiza danych, tworzenie raportów, zestawień, porównań, tworzenie wykresów, eksport wyników do innych programów komputerowych.
5. Wnioskowanie na podstawie zebranego materiału empirycznego. Podstawowe zagadnienia z zakresu statystyki w badaniach ilościowych. Wykorzystanie AI w procesie analizy danych i wnioskowania statystycznego.
6. Tworzenie szkicu merytorycznego raportu oraz czytelnej i logicznej prezentacji danych.
7. Praktyczne warsztaty tworzenia raportów. Wykorzystanie AI w procesie tworzenia raportów, wnioskowania, rekomendacji.

Trener prowadzący: dr Dyczewski Błażej
Dostępne terminy szkolenia: Lokalizacja:
od 22.10.2024 do 23.10.2024 ON LINE
od 26.11.2024 do 27.11.2024 ON LINE
od 16.12.2024 do 17.12.2024 ON LINE

Cena szkolenia:

1 800,00 zł netto

Rabat:

2 uczestników z jednej organizacji – 5 % ceny szkolenia
3 uczestników z jednej organizacji – 10 % ceny szkolenia
4 uczestników z jednej organizacji – 15 % ceny szkolenia
5 uczestników z jednej organizacji – skontaktuj się i ponegocjuj z nami

Cena zawiera:

  • szkolenie prowadzone w formule warsztatowej
  • kameralną grupę warsztatową liczącą maksymalnie 8 uczestników
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • końcową sesję pytań i odpowiedzi, wyjaśniania wątpliwości
  • konsultacje telefoniczne i mailowe uczestników z trenerem w ciągu 30 dni od daty zakończenia szkolenia

Miejsce szkolenia:

  • ON LINE

Formularz zgłoszeniowy:

Termin szkolenia:
Dane firmy (do faktury):
Osoba koordynująca:
Dane uczestnika: