Szkolenia indywidualne – szkolenia jeden na jeden, szkolenia face to face.
Jeżeli:
- macie Państwo tylko jednego pracownika do przeszkolenia,
- zakres zagadnień jest bardzo specyficzny,
- należy połączyć wiele zagadnień z różnych obszarów wiedzy,
- nie znaleźliście nigdzie odpowiedniego szkolenia,
- nikt nie oferuje tego szkolenia jako otwartego,
- nie ma terminów lub szkolenie zostało odwołane z uwagi na niezebranie się grupy,
- chcecie szkolenia dla jednej osoby w ściśle określonym miejscu i czasie,
- potrzebujecie wiedzy szkoleniowej połączonej z jednorazowymi konsultacjami dotyczącymi zastosowania jej w konkretnym przypadku
to wybór szkolenia indywidualne jest odpowiedzią na Państwa oczekiwania dotyczące szkolenia. Jesteśmy w stanie zrealizować w tej formie każde szkolenie z naszej oferty i specjalizacji.
Konsultacje
Nie masz czasu na szkolenie lub nie do końca znajdujesz takie odpowiadające Twoim potrzebom – konsultacje indywidualne realizowane w tej formie mogą służyć rozwiązaniu konkretnego problemu, z którym się borykasz. W ramach tej usługi trener/konsultant wspiera uczestnika w rozwiązaniu jego problemów/zadań, służąc swoją wiedzą i doświadczeniem.
Coaching
O ile konsultacje w ramach spotkań jeden na jeden służą przekazaniu wiedzy i szybkiemu wykreowaniu rozwiązań dla konkretnego problemu/zadania, coaching realizowany jest w dłuższym okresie czasu. Podczas kilku spotkań coach wspiera klienta w procesie zmiany osobistej, motywując go, nie dając gotowych rozwiązań tylko pomagając odkryć własny potencjał i poszukać odpowiedzi.
Action learning w praktyce
Menedżerskie
Agencja zatrudnienia / Agencja pracy tymczasowej On Line
Biznesowe specjalistyczne, Kadry i płace, Osobiste, Prawo, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Aktualne obowiązki aptek w zakresie ochrony środowiska
Prawo
Aktualne obowiązki autoserwisów w zakresie ochrony środowiska
Prawo
Aktualne obowiązki branży budowlano – remontowej w zakresie ochrony środowiska
Prawo
Aktualne obowiązki branży poligraficznej w zakresie ochrony środowiska
Prawo
Aktualne obowiązki NZOZ w zakresie ochrony środowiska
Aktualne obowiązki serwisów urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych w zakresie ochrony środowiska
Prawo
Analiza ekonomiczna i finansowa projektów
Administracja publiczna, Biznesowe specjalistyczne
Analiza sprawozdań finansowych
Biznesowe specjalistyczne
Audyt komunikacji wewnętrznej
PR / media / komunikacja wewnętrzna
Badania ilościowe i jakościowe
Administracja publiczna, Biznesowe specjalistyczne, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Budowa i wdrażanie strategii HR
Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Budowa i zarządzanie systemami wynagradzania
Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Budowa i zarządzanie systemem ocen pracowników SOOP
Biznesowe specjalistyczne, Kadry i płace, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Budowa strategii marketingowej
Biznesowe specjalistyczne
Budowania zaangażowania i odpowiedzialności pracowników oraz kształtowanie wizerunku organizacji
Menedżerskie, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Coaching zespołu
Menedżerskie
Compliance antykorupcyjny i sygnaliści w firmie
Administracja publiczna, Biznesowe specjalistyczne, Kadry i płace, Prawo
Controlling personalny
Kadry i płace, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Czas pracy 2022
Kadry i płace, Prawo
Czas pracy kierowców
Kadry i płace, Prawo
Czas pracy urzędników
Administracja publiczna
Delegowanie – droga do sukcesu menedżera
Menedżerskie
Design thinking
Biznesowe specjalistyczne
Dokumentacja pracownicza 2023
BHP, Kadry i płace, Prawo
Dokumentacja pracownicza od A do Z
Prawo
Doręczenia elektroniczne / e-doręczenia
Administracja publiczna, Kadry i płace, Prawo
Działalność hotelu w dobie COVID-19
BHP, Biznesowe specjalistyczne, Prawo, Sprzedaż / obsługa klienta
Efektywne prowadzenie zebrań
Menedżerskie
Efektywność biznesowa szkoleń – jak to osiągnąć?
Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Efektywność osobista w trudnych sytuacjach
Menedżerskie, Osobiste, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Employer branding
PR / media / komunikacja wewnętrzna, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Etyka i zapobieganie korupcji w służbie cywilnej
Administracja publiczna
Etyka w biznesie
Biznesowe specjalistyczne, PR / media / komunikacja wewnętrzna
Etykieta w kontaktach zawodowych
Menedżerskie, Osobiste
Etykieta w pracy kierowcy kadry zarządzającej
Administracja publiczna, Biznesowe specjalistyczne, Osobiste
Etykieta z elementami protokołu dyplomatycznego na usługach urzędu
Administracja publiczna, Menedżerskie, Osobiste
Event Manager – organizator imprez
Osobiste
Finalizacja sprzedaży
Sprzedaż / obsługa klienta
Finanse dla niefinansistów
Biznesowe specjalistyczne, Menedżerskie
Finanse publiczne
Administracja publiczna
Głos w wystąpieniach publicznych
Osobiste
Granice kontroli pracowników w świecie nowoczesnych technologii
Prawo
Inteligencja emocjonalna
Osobiste
Kalkulacja kosztów HRM
Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Kodeks Postępowania Administracyjnego
Prawo
Kodeksy etyczne
Biznesowe specjalistyczne, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Komisja Antymobbingowa 2022
Kadry i płace, Prawo, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Komunikacja i współpraca w zespole rozproszonym
Menedżerskie
Komunikacja werbalna i niewerbalna w obsłudze klienta
Osobiste, Sprzedaż / obsługa klienta
Komunikacja wewnętrzna – Biuletyn firmowy
PR / media / komunikacja wewnętrzna
Komunikacja wewnętrzna – od przypadku do strategii
PR / media / komunikacja wewnętrzna
Kontrola zarządcza
Administracja publiczna
Korekta listy płac
Kadry i płace
Korespondencja w biznesie
Administracja publiczna, PR / media / komunikacja wewnętrzna, Sprzedaż / obsługa klienta
Likwidacja szkód komunikacyjnych
Prawo
Live chat – obsługa klienta
Biznesowe specjalistyczne, PR / media / komunikacja wewnętrzna, Sprzedaż / obsługa klienta
Media społecznościowe w administracji publicznej
Administracja publiczna, PR / media / komunikacja wewnętrzna
Mediacje pracownicze
Menedżerskie
Mobbing, dyskryminacja i molestowanie w miejscu pracy – sposoby przeciwdziałania
Administracja publiczna, Kadry i płace, Prawo, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Motywowanie i ocena pracy pracowników
Menedżerskie
Negocjacje biznesowe
Biznesowe specjalistyczne, Sprzedaż / obsługa klienta
Negocjacje zakupowe
Sprzedaż / obsługa klienta
Nowa ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu z 1 marca 2018 r. – nowe obowiązki dla Towarzystw Ubezpieczeniowych
Prawo
Nowe wyzwania dla biur rachunkowych związane z ochroną środowiska
Prawo
Nowoczesny magazyn
Biznesowe specjalistyczne
Obowiązki doradców podatkowych i biur rachunkowych oraz ich klientów w nowej ustawie o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy po zmianach od 13.07.2018 r
Prawo
Obrona ceny – techniki i taktyki
Sprzedaż / obsługa klienta
Obsługa klienta
Sprzedaż / obsługa klienta
Ochrona danych osobowych
Prawo
Ochrona danych osobowych w w kadrach-kompleksowe omówienie
Kadry i płace, Prawo, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
Administracja publiczna
Optymalizacja zatrudniania – jak ograniczać koszty zatrudnienia 2022
Kadry i płace, Prawo, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Outplacement
Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Pisanie tekstów urzędowych
Administracja publiczna, PR / media / komunikacja wewnętrzna
Planowane zmiany w CIT, PIT i VAT od 2019 – rewolucja w podatkach
Prawo
Podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników
Kadry i płace
Pomiar efektywności działań HRM
Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Praca zdalna – wymogi prawne i bhp
Administracja publiczna, BHP, Kadry i płace, Prawo, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Prace szczególnie niebezpieczne, odpowiedzialność osób kierujących pracownikami w zakresie organizowania i nadzorowania pracy w 2021 r.
BHP, Kadry i płace, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Pracownicze Programy Kapitałowe PPK
Kadry i płace, Prawo, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Prawne aspekty bezpieczeństwa informacji i IT
Administracja publiczna, Biznesowe specjalistyczne, Prawo
Prawne aspekty współpracy pracodawcy ze związkami zawodowymi
Kadry i płace, Prawo, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Prawo cywilne i handlowe dla służb finansowych
Prawo
Prawo pracy 2020
Kadry i płace, Prawo
Prawo Pracy 2022 najnowsze obowiązki i wyzwania dla pracodawców
BHP, Kadry i płace, Prawo, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Prawo zamówień publicznych 2021 Hotel Riviera
Administracja publiczna, Prawo
Prawo zamówień publicznych 2022
Administracja publiczna, Prawo
Procedury zgłaszania nieprawidłowości w miejscu pracy
Administracja publiczna, Prawo
Profesjonalna wizyta handlowa
Sprzedaż / obsługa klienta
Przywództwo – leadership
Menedżerskie
Radzenie sobie ze stresem i emocjami w życiu
Osobiste
Reagowanie na obiekcje klienta – Mistrzowskie rozmowy handlowe
Sprzedaż / obsługa klienta
Rekrutacja i selekcja pracowników
Menedżerskie, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Rozmowa kwalifikacyjna w oparciu o kompetencje
Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Rozmowa oceniająca w praktyce
Menedżerskie, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Rozwiązanie umowy o pracę – aspekty prawne i psychologiczne
Kadry i płace, Prawo, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Savoir vivre w pracy menedżera, czyli zasady budowania relacji w biznesie
Biznesowe specjalistyczne, Menedżerskie, Osobiste
SIP Społeczny Inspektor Pracy 2022
BHP, Kadry i płace, Prawo
Skargi, wnioski i petycje według najnowszych przepisów
Administracja publiczna, Prawo
Skuteczna autoprezentacja w biznesie
Menedżerskie, Osobiste
Skuteczna promocja – zasady, techniki, narzędzia w pigułce
Administracja publiczna, PR / media / komunikacja wewnętrzna
Skuteczność i efektywność zawodowa
Menedżerskie, Osobiste
Status prawny pracowników-cudzoziemców delegowanych do pracy w Polsce
Kadry i płace, Prawo
Sygnaliści krok po kroku – od przepisów do dokumentacji
Administracja publiczna, Kadry i płace, Prawo
Sygnaliści w funkcjonowaniu pracodawców
Administracja publiczna, Kadry i płace, Prawo, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Trening wystąpień publicznych
Menedżerskie, Osobiste, PR / media / komunikacja wewnętrzna
Tworzenie oficjalnej korespondencji biznesowej i urzędowej
Administracja publiczna, Biznesowe specjalistyczne, PR / media / komunikacja wewnętrzna
Tworzenie systemów wynagradzania
Kadry i płace, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Umowy IT w sektorze prywatnym i publicznym
Biznesowe specjalistyczne, Prawo
Urlopy i zwolnienia od pracy
Kadry i płace
Ustawa o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy po zmianach od 13.07.2018 skierowana do kantorów
Prawo
Wartościowanie i opisy stanowisk pracy
Biznesowe specjalistyczne, Kadry i płace, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Wytyczne CBA (antykorupcja, compliance), sygnaliści, kontrola zarządcza w JSFP
Administracja publiczna, Kadry i płace, Prawo
Zakaz handlu w niedzielę oraz czas pracy w handlu
Kadry i płace, Prawo, Sprzedaż / obsługa klienta
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych – zasady tworzenia i administrowania w świetle aktualnych przepisów i najnowszego orzecznictwa
Kadry i płace
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w 2019 r. dla praktyków
Kadry i płace
Zamówienia publiczne dla Beneficjentów środków UE
Prawo
Zamówienia publiczne dla Wykonawców
Prawo
Zamówienia publiczne dla Zamawiających
Prawo
Zarządzanie kompetencjami
Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Zarządzanie konfliktem w zespole
Menedżerskie
Zarządzanie logistyczne
Biznesowe specjalistyczne
Zarządzanie pokoleniami X Y Z
Menedżerskie
Zarządzanie projektami
Biznesowe specjalistyczne
Zarządzanie projektami HR
Biznesowe specjalistyczne, Kadry i płace, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Zarządzanie przez cele i KPI
Biznesowe specjalistyczne, Menedżerskie, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Zarządzanie relacjami z klientami
Menedżerskie, Sprzedaż / obsługa klienta
Zarządzanie Ryzykiem i ciągłością działania w sytuacji kryzysowej
Administracja publiczna, Biznesowe specjalistyczne, Menedżerskie
Zarządzanie talentami
Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Zarządzanie wiekiem
Menedżerskie
Zarządzanie zasobami ludzkimi – HRM
Biznesowe specjalistyczne, Kadry i płace, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Zarządzanie zespołem
Menedżerskie, Osobiste, Zarządzanie zasobami ludzkimi HRM
Zarządzanie zespołem projektowym
Menedżerskie
Zarządzanie zespołem rozproszonym
Menedżerskie
Zarządzanie zespołem sprzedażowym
Menedżerskie
Zarządzanie zmianą
Menedżerskie
Zasady etykiety i savoir vivre w administracji publicznej
Administracja publiczna, Osobiste
Zasady poprawnego pisania pism urzędowych z wykorzystaniem zasad prostego języka
Administracja publiczna, Biznesowe specjalistyczne, PR / media / komunikacja wewnętrzna
Zasady technik prawodwczych
Administracja publiczna, Prawo
Zatrudnianie cudzoziemców w 2022 w dobie coronwirusa
Kadry i płace, Prawo
Zmiany w VAT w 2018 r.
Prawo