Agnieszka Karasińska-Kupis

Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, studiów z komunikacji społecznej, public relations, zarządzania oraz wielu specjalistycznych szkoleń (m.in. w zakresie metodyki zarządzania projektami Prince2, ale także technik Mindfulness). Wieloletni manager i praktyk. Pracowała na stanowiskach kierowniczych i zarządczych dla spółek prawa handlowego (m.in. wprowadzała na rynek nowy podmiot w branży finansowej), mediów (działania z zakresu Public Relations dla Programu III Polskiego Radia), organizacji…

więcej

Urszula Langer

1)  Magister -Prawnik, wieloletni praktyk zagadnień związanych z prawem pracy, aktualnie również aplikant radcowski. Specjalista z zakresu czasu pracy, autorka publikacji o czasie pracy kierowców oraz uprawnieniach pracowniczych związanych z rodzicielstwem. 2) Doświadczenie zawodowe – od kilkunastu lat pracownik administracji publicznej, wieloletni wykładowca studiów podyplomowych w zakresie prawa pracy, zarządzania w ochronie zdrowia i bhp, trener i szkoleniowiec prawa pracy 3) Specjalizacja w zakresie szkoleń…

więcej

Mirela Chomont

Radca Prawny, Doradca Podatkowy, były pracownik organów administracji skarbowej, członek komisji rewizyjnej Okręgowej Izby Radców Prawnych w Szczecinie, doświadczony trener i autorka szkoleń. Studia ukończyła z wyróżnieniem jako najlepsza absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie – rocznik 2010. Doświadczenie zdobyła w największych kancelariach prawnych Pomorza Zachodniego oraz firmach audytorsko – księgowych obsługując klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze oraz jednostki sektora finansów publicznych. Mecenas…

więcej

Aneta Kacprzak

Psycholog, menedżer praktyk, trener biznesu, projektantka gier szkoleniowych.  Od ponad 15 lat związana ze sprzedażą – najpierw jako zarządzająca zespołem sprzedażowym, a następnie rekruter, coach i trener – zarówno menadżerów zarządzających zespołami sprzedażowych, jak i samych handlowców. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.Przez kilkanaście lat  zarządzała pracownikami odpowiedzialnymi za zakupy, sprzedaż i obsługę klienta w międzynarodowych firmach. Szkoli głównie menedżerów i zespoły (nie tylko) sprzedażowe. Specjalizuje…

więcej

Anna Jaworska-Metzner

Mediator biznesu i rodzinny, rekomendowany przez Polskie Centrum Mediacji,  moderator i facylitator,   doradca zawodowy, trener komunikacji interpersonalnej, rozwoju osobistego i zawodowego, koordynator merytoryczny/kierownik projektów z 16-letnim stażem pracy w sektorze doradczo-szkoleniowym oraz bankowości. Posiada bogatą wiedzę i doświadczenie głównie w obszarach rozwiązywania konfliktów i sporów (alternatywne metody), zarządzania projektami miękkimi, doradztwa zawodowego i zarządzania kompetencjami. (wpis na stałą listę mediatorów w Sądzie Okręgowym w Warszawie,…

więcej

Anna Łoza Dzidowska

Doświadczona trenerka w dziedzinie psychologii biznesu, komunikacji interpersonalnej, zarządzania oraz funkcjonowania zespołów pracowniczych oraz zarządzania zmianą. Reprezentuje niezwykle empatyczne podejście do uczestników. Doświadczenie zawodowe: graphic designer od 1984 roku trener od 1999 roku – doświadczenie trenerskie w firmie szkoleniowej Exbis – Eksperci Biznesmenom, od 2009 roku również trener niezależny doświadczenie menedżerskie w różnych firmach (Holin&Partners, Gamart, Logos, obecnie Zwrotnica – Projektowanie Zmiany) Specjalizacja : specjalistka…

więcej

Beata Wiernicka-Bełz

Doświadczony menedżer, dyrektor HR, trener i konsultant. Specjalista w zakresie budowania i wdrażania rozwiązań HRM. Zespoły, którymi kierowała lub których była członkiem, efektywnie wykorzystywały nowoczesne metody i narzędzia HR, przyczyniając się do wzrostu poziomu motywacji pracowników i poprawy relacji międzyludzkich, zapewniając przy tym najwyższy standard usługi.   Doświadczenie zawodowe Obejmuje 16 lat pracy dla firm z różnych branż na stanowisku Dyrektora HR Realizuje lub współpracuje…

więcej

Daniel Pałyga

Pracownik administracji publicznej w Opolu zajmujący się tematyką związaną z kontrolą prawnej ochrony pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, legalnością zatrudnienia. Specjalista z zakresu czasu pracy oraz wynagrodzeń. Od 14 lat związany z szeroko pojętym zarządzaniem ludźmi. Posiada szerokie doświadczenie z zakresu stosowania i interpretacji dokonywanych przez organy państwowe oraz praktyk stosowanych przez podmioty prywatne.   Doświadczenie zawodowe od 4 lat pracownik administracji publicznej wcześniej pracował…

więcej

Elżbieta Młynarska-Wełpa

Coach, trener biznesu.Coach co-aktywny, członek International Coach Federation (ICF). Specjalizuje się w coachingu managerskim. Trener akredytowanej przez ICF metody CoachWise. Trener biznesowy (Instytut Coachingu 2002), PR-owiec (Akademia Ekonomiczna 2001), filolog angielski (Uniwersytet Śląski 1996). Założyciel firmy „coachingowo” szkoleniowej Coaching House. Doświadczenie menedżerskie zdobywała tworząc i zarządzając działami personalnymi w międzynarodowych korporacjach outsourcingowych m.in. w Praktiker Polska i Aviva. Odpowiadała zarówno za obszary administracji personalnej, wynagrodzenia…

więcej

Katarzyna Konieczna

Trener i konsultant biznesu, trener Praktyk NLP, licencjonowany konsultant „Insights Discovery”. Prawnik ze specjalizacją z prawa pracy, b. redaktor naczelna „Personelu i Zarządzania”. Posiada wiedzę i doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz ponad 10-letnią praktykę w zakresie prowadzenia szkoleń biznesowych i prawa pracy.   Doświadczenie zawodowe Pracując na stanowiskach menedżerskich w firmach usługowo-produkcyjnych i wydawnictwach nabyła kompetencje z zakresu rekrutacji, budowy i wdrażania systemów…

więcej

Katarzyna Smulczyk

Wieloletni praktyk – czynny Główny specjalista ds. kadr i płac w pięciu firmach, doświadczony trener, autorka publikacji w INFOR.PL, doradca prawa pracy. Ukończyła studia podyplomowe z Prawa Pracy na Uniwersytecie Łódzkim.   Doświadczenie zawodowe Od 12 lat zajmuje stanowisko Głównego specjalisty ds. kadr i płac. Dzięki zdobytemu doświadczeniu posiada umiejętność łączenia przekazywania wiedzy teoretycznej i praktycznej. Od 4 lat prowadzi szkolenia kadrowo ? płacowe, współpracując…

więcej

Krzysztof Stefaniak

Doświadczony menedżer i konsultant ds. personalnych w obszarach: rekrutacji i selekcji, zarządzania wynikami pracy, szkoleniami i rozwojem, zarządzaniem talentami oraz rozwojem organizacji. Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami. Lider oraz członek grup realizujących projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi na poziomie całej organizacji. Szerokie kompetencje w konstruowaniu oraz realizowaniu programów rozwojowych dla menedżerów wyższej i średniej kadry zarządzającej. Coach w zakresie coachingu menedżerskiego oraz rozwojowego.…

więcej

Krzysztof Kudeń

Niezależny ekspert oraz doradca biznesowy w obszarze zarządzania zespołami oraz sprzedaży i negocjacji.  W organizacjach sprzedaży i marketingu zagranicznych i polskich firm przepracował lat. Przeszedł wówczas szczeble zawodowego rozwoju od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Sprzedaży i Marketingu włącznie.  W międzynarodowych koncernach (min.: Gilette Poland, holenderski koncern Kappa) i firmach polskich (np. spółka giełdowa PPWK), odpowiedzialny był za zarządzanie strukturami sprzedażowymi, budowanie i realizację strategii oraz…

więcej

Krzysztof Prystupa

Trener wystąpień publicznych, emisji głosu i dykcji, szkoleniami zajmuje się od 11 lat. Praktyka zawodowa pozwoliła mu stworzyć własne know-how – doświadczenie trenera, aktora, logopedy i nauczyciela dykcji. Powadzi treningi indywidualne pomagające przygotować wystąpienie publiczne, posługiwać się bezwysiłkową i wiarygodna mową, oraz treningi dykcyjne. Trenuje członków zarządów spółek, dyrektorów, polityków, właścicieli firm (ponad 2000 godz. treningów indywidualnych). Od 12 lat gra w Teatrze Groteska i…

więcej

Maciej Chakowski

Jest adiunktem i wykładowcą prawa pracy na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest wspólnikiem zarządzającym w firmie doradczej C&C Chakowski & Ciszek. Był członkiem zespołu prawnego przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów RP zajmującego się m. in. zmianami w przepisach Kodeksu pracy. Był także konsultantem Departamentu Prawa Pracy Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie regulacji antymobbingowych krajów Unii Europejskiej. Był współtwórcą…

więcej

Magdalena Nurkiewicz-Jarońska

Magdalena Nurkiewicz-Jarońska w swojej pracy łączy wiedzę z trzech obszarów: mediów, public relations oraz szkoleń. Przez 20 lat była dziennikarką Programu III Polskiego Radia, współpracowała z prasą i telewizją. Działalność szkoleniową rozpoczęła od współtworzenia podyplomowych studiów PR przy Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie. W latach 2004-2007 zarządzała agencją Ciszewski PR. Doświadczenie zawodowe – dziennikarka, autorka książki i e-booka, specjalista PR; Specjalizacja w…

więcej

Marcin Grzelak

Trener biznesu, Praktyk z ponad 14-letnim stażem w obszarze sprzedaży. Prowadzi projekty doradcze i szkoleniowe w obszarach sprzedaży, zarządzania i umiejętności osobistych Doświadczenie zawodowe Posiada 14-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w największych sieciach handlowych. Piastował stanowisko menedżerskie w jednej z największych sieci spożywczych. Swoje doświadczenie jak i wiedzę połączył jako trener-praktyk w sieci Intermarche (SCA PR Polska). Przeszkolił tam rzesze sprzedawców i koordynował otwarcia w kilkudziesięciu…

więcej

Marta Dyda

Trener, konsultant i doradca, koordynator projektów, trener szkoleń on-line. Urodzony organizator, posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu projektów, zarzadzaniu zespołami oraz wspieraniu procesów rozwojowych. Definiuje zakres przedsięwzięcia i obszar do realizacji, określa zadania prowadzące do osiągnięcia wyznaczonego celu. Doświadczenie zawodowe: Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w różnych strukturach od koordynatora produktu przez managera do spraw rozwoju po konsultanta szkoleniowego dzięki czemu ma szeroki ogląd na procesy zachodzących…

więcej

Monika Frączek

Prawnik, wieloletni pracownik merytoryczny Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, główny specjalista, uczestnik prac legislacyjnych. Jest absolwentką Podyplomowego Studium Zbiorowych Stosunków Pracy i Zasobów Ludzkich w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Zagadnień Legislacyjnych prowadzonego na Uniwersytecie Warszawskim. Od wielu lat specjalizuje się w praktycznych zagadnieniach prawa pracy, w szczególności dotyczących: czasu pracy, dokumentacji pracowniczej, zgodnego z prawem zatrudniania i zwalniania pracowników, podnoszenia kwalifikacji zawodowych…

więcej

Monika Malinowska

Trenerka głosu. Posiada ponad 15- letnie doświadczenie pracy z głosem. Prowadzi szkolenia w zakresie świadomego posługiwania się głosem dla firm i instytucji publicznych oraz udziela indywidualnych konsultacji. Członek Koła Miłośników Żywego Słowa przy Polskiej Akademii Nauk. Trenerka głosu. Posiada ponad 15- letnie doświadczenie pracy z głosem. Prowadzi szkolenia w zakresie świadomego posługiwania się głosem dla firm i instytucji publicznych oraz udziela indywidualnych konsultacji. Członek Koła…

więcej

Piotr Sajewicz

Od 1995 r. trener biznesu pracujący metodą warsztatową, psycholog zarządzania i coach operacyjny. Praktyk zarządzania – zdobył unikatowe doświadczenie z zakresu kierowania zespołem i działania w sytuacjach trudnych i kryzysowych odpowiadając za pracę 120 osobowego zespołu funkcjonującego na terenie kraju i poza nim. 19 letnie doświadczenie w projektowaniu i realizacji procesów szkoleniowych i rozwojowych dla pracowników na różnych szczeblach organizacji. Ponad 15 lat doświadczeń w…

więcej

Piotr Wojciechowski

Adwokat, publicysta, ekspert prawa pracy. Obecnie prowadzi praktykę w Kancelarii Raczkowski i Wspólnicy. W latach 2004 – 2008 na stanowisku wicedyrektora Departamentu. W ramach działań Departamentu czynnie włączony we wszystkie jego prace, o charakterze opiniodawczym, legislacyjnym, współpracy międzynarodowej, oraz nadzorczym nad działalnością kontrolną inspektorów pracy na terenie kraju. Adwokat, publicysta, ekspert prawa pracy. Obecnie prowadzi praktykę w Kancelarii Raczkowski i Wspólnicy. W latach 1998 –…

więcej

Robert Mierzejewski

Radca prawny, trener, urzędnik służby cywilnej. Specjalista z zakresu postępowania administracyjnego i postępowania przed sądami administracyjnymi.. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą prawną w terenowych organach administracji rządowej Od kilku lat prowadzi szkolenia dla urzędników administracji publicznej samorządowej i rządowej w zakresie postępowania administracyjnego, sądowo-administracyjnego i instrukcji kancelaryjnych. Doświadczenie zawodowe: Absolwent Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie – Wydział Prawa i Administracji…

więcej

Roman Wendt

Doświadczony Interim Manager i Senior Consultant. Praktyk skutecznego zarządzania zmianą. Założyciel i członek Stowarzyszenia Interim Managers. Wspiera organizacje w najbardziej wymagających momentach: restrukturyzacjach, reorganizacjach, wdrażaniu strategii, wdrażaniu nowych produktów. Doświadczenie zawodowe 16 lat doświadczenia zawodowego, w tym 6 lat jako Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu Zdobywał doświadczenie tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B Pracował w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej,…

więcej

Szymon Czapliński

Jako wykładowca prowadzi zajęcia warsztatowe z zakresu metod i technik badawczych w naukach społecznych oraz psychometrii.  Tworzy testy psychologiczne. Jako konsultant pracował między innymi na stanowisku koordynatora do spraw badań w firmie szkoleniowej Nowe Motywacje. Jako trener i konsultant pracował dla klientów biznesowych (między innymi dla Abra S.A.,BRE Bank, British American Tobacco, Ericsson, Philip Morris Polska, Polskich Sieci Energetyczne, PZU, Expander, GK Emperia Holding S.A.;…

więcej

Szymon Iwanowski

Etyk i estetyk, nauczyciel akademicki i e-dydaktyk z ponad dziesięcioletnim stażem. Absolwent Instytutu Filozofii Uniwersytetu Łódzkiego. Absolwent Łódzkiej Szkoły Trenerów. Trener etyki i etyki biznesu w firmie szkoleniowo-doradczej (hortus-edu.pl). Autor warsztatów i programów etyki dla szkół w ramach Akademii Etyki.pl. Od 2005 roku prowadzi kursy etyki zawodowej i aksjologii pracy socjalnej w Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Łodzi. Współpracownik Rady Organizacji Pozarządowych Województwa Łódzkiego. W…

więcej

Wojciech Michałek

Partner Zarządzający, dyrektor merytoryczny WIK Consulting. Konsultant zarządzania, trener biznesu, dyrektor projektów, Interim Manager. Praktyk z ponad 19-letnim stażem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania przedsiębiorstwami oraz restrukturyzacji firm. Prowadzi projekty doradcze i szkoleniowe w obszarach systemów zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania operacyjnego.   Doświadczenie zawodowe Od 2006 roku zarządza WIK Consulting Praktyk zarządzania z ponad 16- letnim stażem na stanowiskach: Kierownik działu HR, Dyrektor…

więcej

Tomasz Gzela

Prawnik. Absolwent studiów podyplomowych w zakresie finansów i rachunkowości podatkowej, Ekspert w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Praktyk skarbowości. Były kierownik oddziału w Izbie Skarbowej specjalizujący się w problematyce spraw karnych skarbowych, prania pieniędzy, nieujawnionych źródeł dochodu, prawa dewizowego i kontroli podatkowej. Do jego zadań należał: nadzór nad podległymi urzędami skarbowymi w zakresie prawidłowości rozstrzygnięć w pierwszej instancji w zakresie podatków bezpośrednich i spraw karnych; zwalczanie przestępczości…

więcej

Tomasz Glinkowski

Radca prawny, były kierownik Referatu zamówień w dużej spółce skarbu państwa korzystającej ze środków UE, były  Zastępca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych i Inwestycji w JST, kontrolujący zamówienia publiczne w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, akredytowany doradca w zakresie zamówień publicznych w projekcie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości pn. „Nowe podejście do zamówień publicznych”. Wieloletni trener z zakresu zamówień publicznych w tym stała współpraca z firmami szkoleniowymi,…

więcej

Anna Gudowska

trener-praktyk, od 1991 roku zajmuje się zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska. Specjalizuje się w nadzorze firm w zakresie gospodarki odpadami, emisją zanieczyszczeń do środowiska, transgranicznym przemieszczaniem odpadów. Obecnie jest dyrektorem zespołu doradców środowiskowych, który zajmuje się doradztwem i opracowaniem dokumentacji w zakresie ochrony środowiska w tym m.in. gospodarki odpadami, gospodarki wodno-ściekowej, recyklingu oraz odzysku opakowań i produktów, przygotowywaniem raportów oddziaływania na środowisko, doradztwem w zakresie…

więcej

Małgorzata Walczak

–  wykształcenie wyższe mgr ochrony środowiska – specjalność: edukacja ekologiczna.Na co dzień prowadzi firmę świadczącą usługi z zakresu ochrony środowiska (głównie opracowywanie dokumentacji i prowadzenie procedur oceny oddziaływania na środowisko oraz pozwoleń z zakresu gospodarki odpadami i emisji do powietrza). Kreuję, inspiruję, pomaga wdrażać skuteczne rozwiązania. Prowadzi autorskie warsztaty i szkolenia. Praca z ludźmi i rozwiązywanie problemów sprawia jej przyjemność i motywuje do poszukiwania kolejnych…

więcej