Urszula Langer

1)  Magister -Prawnik, wieloletni praktyk zagadnień związanych z prawem pracy, aktualnie również aplikant radcowski. Specjalista z zakresu czasu pracy, autorka publikacji o czasie pracy kierowców oraz uprawnieniach pracowniczych związanych z rodzicielstwem. 2) Doświadczenie zawodowe – od kilkunastu lat pracownik administracji publicznej, wieloletni wykładowca studiów podyplomowych w zakresie prawa pracy, zarządzania w ochronie zdrowia i bhp, trener i szkoleniowiec prawa pracy 3) Specjalizacja w zakresie szkoleń…

więcej

Mirela Chomont

Radca Prawny, Doradca Podatkowy, były pracownik organów administracji skarbowej, członek komisji rewizyjnej Okręgowej Izby Radców Prawnych w Szczecinie, doświadczony trener i autorka szkoleń. Studia ukończyła z wyróżnieniem jako najlepsza absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie – rocznik 2010. Doświadczenie zdobyła w największych kancelariach prawnych Pomorza Zachodniego oraz firmach audytorsko – księgowych obsługując klientów indywidualnych, podmioty gospodarcze oraz jednostki sektora finansów publicznych. Mecenas…

więcej

Wojciech Masłowski

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Specjalizuje się w tematyce funduszy europejskich. Od 2004 roku pozyskuje dofinansowania oraz prowadzi i rozlicza projekty dla przedsiębiorstw, Jednostek Samorządu Terytorialnego i ich jednostek podległych. Doświadczenie trenerskie gromadzi od 1999 roku. Współpracował z Ministerstwem Gospodarki, Ministerstwem Rozwoju Regionalnego, MSWiA, Centrum Projektów Europejskich, Centrum Projektów Polska Cyfrowa, Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, PFRON oraz kilkoma Urzędami Marszałkowskimi na terenie kraju. Pozyskał dla…

więcej

Aneta Kacprzak

Psycholog, menedżer praktyk, trener biznesu, projektantka gier szkoleniowych.  Od ponad 15 lat związana ze sprzedażą – najpierw jako zarządzająca zespołem sprzedażowym, a następnie rekruter, coach i trener – zarówno menadżerów zarządzających zespołami sprzedażowych, jak i samych handlowców. Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.Przez kilkanaście lat  zarządzała pracownikami odpowiedzialnymi za zakupy, sprzedaż i obsługę klienta w międzynarodowych firmach. Szkoli głównie menedżerów i zespoły (nie tylko) sprzedażowe. Specjalizuje…

więcej

Anna Jaworska-Metzner

Mediator biznesu i rodzinny, rekomendowany przez Polskie Centrum Mediacji,  moderator i facylitator,   doradca zawodowy, trener komunikacji interpersonalnej, rozwoju osobistego i zawodowego, koordynator merytoryczny/kierownik projektów z 16-letnim stażem pracy w sektorze doradczo-szkoleniowym oraz bankowości. Posiada bogatą wiedzę i doświadczenie głównie w obszarach rozwiązywania konfliktów i sporów (alternatywne metody), zarządzania projektami miękkimi, doradztwa zawodowego i zarządzania kompetencjami. (wpis na stałą listę mediatorów w Sądzie Okręgowym w Warszawie,…

więcej

Anna Łoza Dzidowska

Doświadczona trenerka w dziedzinie psychologii biznesu, komunikacji interpersonalnej, zarządzania oraz funkcjonowania zespołów pracowniczych oraz zarządzania zmianą. Reprezentuje niezwykle empatyczne podejście do uczestników. Doświadczenie zawodowe: graphic designer od 1984 roku trener od 1999 roku – doświadczenie trenerskie w firmie szkoleniowej Exbis – Eksperci Biznesmenom, od 2009 roku również trener niezależny doświadczenie menedżerskie w różnych firmach (Holin&Partners, Gamart, Logos, obecnie Zwrotnica – Projektowanie Zmiany) Specjalizacja : specjalistka…

więcej

Beata Wiernicka-Bełz

Doświadczony menedżer, dyrektor HR, trener i konsultant. Specjalista w zakresie budowania i wdrażania rozwiązań HRM. Zespoły, którymi kierowała lub których była członkiem, efektywnie wykorzystywały nowoczesne metody i narzędzia HR, przyczyniając się do wzrostu poziomu motywacji pracowników i poprawy relacji międzyludzkich, zapewniając przy tym najwyższy standard usługi.   Doświadczenie zawodowe Obejmuje 16 lat pracy dla firm z różnych branż na stanowisku Dyrektora HR Realizuje lub współpracuje…

więcej

Daniel Pałyga

Pracownik administracji publicznej w Opolu zajmujący się tematyką związaną z kontrolą prawnej ochrony pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, legalnością zatrudnienia. Specjalista z zakresu czasu pracy oraz wynagrodzeń. Od 14 lat związany z szeroko pojętym zarządzaniem ludźmi. Posiada szerokie doświadczenie z zakresu stosowania i interpretacji dokonywanych przez organy państwowe oraz praktyk stosowanych przez podmioty prywatne.   Doświadczenie zawodowe od 4 lat pracownik administracji publicznej wcześniej pracował…

więcej

Elżbieta Młynarska-Wełpa

Coach, trener biznesu.Coach co-aktywny, członek International Coach Federation (ICF). Specjalizuje się w coachingu managerskim. Trener akredytowanej przez ICF metody CoachWise. Trener biznesowy (Instytut Coachingu 2002), PR-owiec (Akademia Ekonomiczna 2001), filolog angielski (Uniwersytet Śląski 1996). Założyciel firmy „coachingowo” szkoleniowej Coaching House. Doświadczenie menedżerskie zdobywała tworząc i zarządzając działami personalnymi w międzynarodowych korporacjach outsourcingowych m.in. w Praktiker Polska i Aviva. Odpowiadała zarówno za obszary administracji personalnej, wynagrodzenia…

więcej

Katarzyna Konieczna

Trener i konsultant biznesu, trener Praktyk NLP, licencjonowany konsultant „Insights Discovery”. Prawnik ze specjalizacją z prawa pracy, b. redaktor naczelna „Personelu i Zarządzania”. Posiada wiedzę i doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz ponad 10-letnią praktykę w zakresie prowadzenia szkoleń biznesowych i prawa pracy.   Doświadczenie zawodowe Pracując na stanowiskach menedżerskich w firmach usługowo-produkcyjnych i wydawnictwach nabyła kompetencje z zakresu rekrutacji, budowy i wdrażania systemów…

więcej

Katarzyna Smulczyk

Wieloletni praktyk – czynny Główny specjalista ds. kadr i płac w pięciu firmach, doświadczony trener, autorka publikacji w INFOR.PL, doradca prawa pracy. Ukończyła studia podyplomowe z Prawa Pracy na Uniwersytecie Łódzkim.   Doświadczenie zawodowe Od 12 lat zajmuje stanowisko Głównego specjalisty ds. kadr i płac. Dzięki zdobytemu doświadczeniu posiada umiejętność łączenia przekazywania wiedzy teoretycznej i praktycznej. Od 4 lat prowadzi szkolenia kadrowo ? płacowe, współpracując…

więcej

Krzysztof Stefaniak

Doświadczony menedżer i konsultant ds. personalnych w obszarach: rekrutacji i selekcji, zarządzania wynikami pracy, szkoleniami i rozwojem, zarządzaniem talentami oraz rozwojem organizacji. Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu zespołami. Lider oraz członek grup realizujących projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi na poziomie całej organizacji. Szerokie kompetencje w konstruowaniu oraz realizowaniu programów rozwojowych dla menedżerów wyższej i średniej kadry zarządzającej. Coach w zakresie coachingu menedżerskiego oraz rozwojowego.…

więcej

Krzysztof Kudeń

Niezależny ekspert oraz doradca biznesowy w obszarze zarządzania zespołami oraz sprzedaży i negocjacji.  W organizacjach sprzedaży i marketingu zagranicznych i polskich firm przepracował lat. Przeszedł wówczas szczeble zawodowego rozwoju od Przedstawiciela Handlowego do Dyrektora Sprzedaży i Marketingu włącznie.  W międzynarodowych koncernach (min.: Gilette Poland, holenderski koncern Kappa) i firmach polskich (np. spółka giełdowa PPWK), odpowiedzialny był za zarządzanie strukturami sprzedażowymi, budowanie i realizację strategii oraz…

więcej

Krzysztof Prystupa

Trener wystąpień publicznych, emisji głosu i dykcji, szkoleniami zajmuje się od 11 lat. Praktyka zawodowa pozwoliła mu stworzyć własne know-how – doświadczenie trenera, aktora, logopedy i nauczyciela dykcji. Powadzi treningi indywidualne pomagające przygotować wystąpienie publiczne, posługiwać się bezwysiłkową i wiarygodna mową, oraz treningi dykcyjne. Trenuje członków zarządów spółek, dyrektorów, polityków, właścicieli firm (ponad 2000 godz. treningów indywidualnych). Od 12 lat gra w Teatrze Groteska i…

więcej

Maciej Chakowski

Jest adiunktem i wykładowcą prawa pracy na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jest wspólnikiem zarządzającym w firmie doradczej C&C Chakowski & Ciszek. Był członkiem zespołu prawnego przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów RP zajmującego się m. in. zmianami w przepisach Kodeksu pracy. Był także konsultantem Departamentu Prawa Pracy Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie regulacji antymobbingowych krajów Unii Europejskiej. Był współtwórcą…

więcej

Magdalena Nurkiewicz-Jarońska

Magdalena Nurkiewicz-Jarońska w swojej pracy łączy wiedzę z trzech obszarów: mediów, public relations oraz szkoleń. Przez 20 lat była dziennikarką Programu III Polskiego Radia, współpracowała z prasą i telewizją. Działalność szkoleniową rozpoczęła od współtworzenia podyplomowych studiów PR przy Wyższej Szkole Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie. W latach 2004-2007 zarządzała agencją Ciszewski PR. Doświadczenie zawodowe – dziennikarka, autorka książki i e-booka, specjalista PR; Specjalizacja w…

więcej

Marcin Grzelak

Trener biznesu, Praktyk z ponad 14-letnim stażem w obszarze sprzedaży. Prowadzi projekty doradcze i szkoleniowe w obszarach sprzedaży, zarządzania i umiejętności osobistych Doświadczenie zawodowe Posiada 14-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w największych sieciach handlowych. Piastował stanowisko menedżerskie w jednej z największych sieci spożywczych. Swoje doświadczenie jak i wiedzę połączył jako trener-praktyk w sieci Intermarche (SCA PR Polska). Przeszkolił tam rzesze sprzedawców i koordynował otwarcia w kilkudziesięciu…

więcej

Marta Dyda

Trener, konsultant i doradca, koordynator projektów, trener szkoleń on-line. Urodzony organizator, posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu projektów, zarzadzaniu zespołami oraz wspieraniu procesów rozwojowych. Definiuje zakres przedsięwzięcia i obszar do realizacji, określa zadania prowadzące do osiągnięcia wyznaczonego celu. Doświadczenie zawodowe: Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w różnych strukturach od koordynatora produktu przez managera do spraw rozwoju po konsultanta szkoleniowego dzięki czemu ma szeroki ogląd na procesy zachodzących…

więcej

Monika Frączek

Prawnik, wieloletni pracownik merytoryczny Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, główny specjalista, uczestnik prac legislacyjnych. Jest absolwentką Podyplomowego Studium Zbiorowych Stosunków Pracy i Zasobów Ludzkich w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowego Studium Zagadnień Legislacyjnych prowadzonego na Uniwersytecie Warszawskim. Od wielu lat specjalizuje się w praktycznych zagadnieniach prawa pracy, w szczególności dotyczących: czasu pracy, dokumentacji pracowniczej, zgodnego z prawem zatrudniania i zwalniania pracowników, podnoszenia kwalifikacji zawodowych…

więcej

Monika Malinowska

Trenerka głosu. Posiada ponad 15- letnie doświadczenie pracy z głosem. Prowadzi szkolenia w zakresie świadomego posługiwania się głosem dla firm i instytucji publicznych oraz udziela indywidualnych konsultacji. Członek Koła Miłośników Żywego Słowa przy Polskiej Akademii Nauk. Trenerka głosu. Posiada ponad 15- letnie doświadczenie pracy z głosem. Prowadzi szkolenia w zakresie świadomego posługiwania się głosem dla firm i instytucji publicznych oraz udziela indywidualnych konsultacji. Członek Koła…

więcej

Piotr Sajewicz

Od 1995 r. trener biznesu pracujący metodą warsztatową, psycholog zarządzania i coach operacyjny. Praktyk zarządzania – zdobył unikatowe doświadczenie z zakresu kierowania zespołem i działania w sytuacjach trudnych i kryzysowych odpowiadając za pracę 120 osobowego zespołu funkcjonującego na terenie kraju i poza nim. 19 letnie doświadczenie w projektowaniu i realizacji procesów szkoleniowych i rozwojowych dla pracowników na różnych szczeblach organizacji. Ponad 15 lat doświadczeń w…

więcej

Piotr Wojciechowski

Adwokat, publicysta, ekspert prawa pracy. Obecnie prowadzi praktykę w Kancelarii Raczkowski i Wspólnicy. W latach 2004 – 2008 na stanowisku wicedyrektora Departamentu. W ramach działań Departamentu czynnie włączony we wszystkie jego prace, o charakterze opiniodawczym, legislacyjnym, współpracy międzynarodowej, oraz nadzorczym nad działalnością kontrolną inspektorów pracy na terenie kraju. Adwokat, publicysta, ekspert prawa pracy. Obecnie prowadzi praktykę w Kancelarii Raczkowski i Wspólnicy. W latach 1998 –…

więcej

Roman Wendt

Doświadczony Interim Manager i Senior Consultant. Praktyk skutecznego zarządzania zmianą. Założyciel i członek Stowarzyszenia Interim Managers. Wspiera organizacje w najbardziej wymagających momentach: restrukturyzacjach, reorganizacjach, wdrażaniu strategii, wdrażaniu nowych produktów. Doświadczenie zawodowe 16 lat doświadczenia zawodowego, w tym 6 lat jako Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu Zdobywał doświadczenie tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B Pracował w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej,…

więcej

Szymon Czapliński

Jako wykładowca prowadzi zajęcia warsztatowe z zakresu metod i technik badawczych w naukach społecznych oraz psychometrii.  Tworzy testy psychologiczne. Jako konsultant pracował między innymi na stanowisku koordynatora do spraw badań w firmie szkoleniowej Nowe Motywacje. Jako trener i konsultant pracował dla klientów biznesowych (między innymi dla Abra S.A.,BRE Bank, British American Tobacco, Ericsson, Philip Morris Polska, Polskich Sieci Energetyczne, PZU, Expander, GK Emperia Holding S.A.;…

więcej

Szymon Iwanowski

Etyk i estetyk, nauczyciel akademicki i e-dydaktyk z ponad dziesięcioletnim stażem. Absolwent Instytutu Filozofii Uniwersytetu Łódzkiego. Absolwent Łódzkiej Szkoły Trenerów. Trener etyki i etyki biznesu w firmie szkoleniowo-doradczej (hortus-edu.pl). Autor warsztatów i programów etyki dla szkół w ramach Akademii Etyki.pl. Od 2005 roku prowadzi kursy etyki zawodowej i aksjologii pracy socjalnej w Kolegium Pracowników Służb Społecznych w Łodzi. Współpracownik Rady Organizacji Pozarządowych Województwa Łódzkiego. W…

więcej

Wojciech Michałek

Partner Zarządzający, dyrektor merytoryczny WIK Consulting. Konsultant zarządzania, trener biznesu, dyrektor projektów, Interim Manager. Praktyk z ponad 19-letnim stażem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania przedsiębiorstwami oraz restrukturyzacji firm. Prowadzi projekty doradcze i szkoleniowe w obszarach systemów zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania operacyjnego.   Doświadczenie zawodowe Od 2006 roku zarządza WIK Consulting Praktyk zarządzania z ponad 16- letnim stażem na stanowiskach: Kierownik działu HR, Dyrektor…

więcej

Tomasz Gzela

Prawnik. Absolwent studiów podyplomowych w zakresie finansów i rachunkowości podatkowej, Ekspert w prawie podatkowym i dziedzinach pokrewnych. Praktyk skarbowości. Były kierownik oddziału w Izbie Skarbowej specjalizujący się w problematyce spraw karnych skarbowych, prania pieniędzy, nieujawnionych źródeł dochodu, prawa dewizowego i kontroli podatkowej. Do jego zadań należał: nadzór nad podległymi urzędami skarbowymi w zakresie prawidłowości rozstrzygnięć w pierwszej instancji w zakresie podatków bezpośrednich i spraw karnych; zwalczanie przestępczości…

więcej

Tomasz Glinkowski

Radca prawny, były kierownik Referatu zamówień w dużej spółce skarbu państwa korzystającej ze środków UE, były  Zastępca Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych i Inwestycji w JST, kontrolujący zamówienia publiczne w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, akredytowany doradca w zakresie zamówień publicznych w projekcie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości pn. „Nowe podejście do zamówień publicznych”. Wieloletni trener z zakresu zamówień publicznych w tym stała współpraca z firmami szkoleniowymi,…

więcej

Anna Gudowska

trener-praktyk, od 1991 roku zajmuje się zagadnieniami związanymi z ochroną środowiska. Specjalizuje się w nadzorze firm w zakresie gospodarki odpadami, emisją zanieczyszczeń do środowiska, transgranicznym przemieszczaniem odpadów. Obecnie jest dyrektorem zespołu doradców środowiskowych, który zajmuje się doradztwem i opracowaniem dokumentacji w zakresie ochrony środowiska w tym m.in. gospodarki odpadami, gospodarki wodno-ściekowej, recyklingu oraz odzysku opakowań i produktów, przygotowywaniem raportów oddziaływania na środowisko, doradztwem w zakresie…

więcej

Małgorzata Walczak

–  wykształcenie wyższe mgr ochrony środowiska – specjalność: edukacja ekologiczna.Na co dzień prowadzi firmę świadczącą usługi z zakresu ochrony środowiska (głównie opracowywanie dokumentacji i prowadzenie procedur oceny oddziaływania na środowisko oraz pozwoleń z zakresu gospodarki odpadami i emisji do powietrza). Kreuję, inspiruję, pomaga wdrażać skuteczne rozwiązania. Prowadzi autorskie warsztaty i szkolenia. Praca z ludźmi i rozwiązywanie problemów sprawia jej przyjemność i motywuje do poszukiwania kolejnych…

więcej