Eksperci

Aneta Kacprzak

Psycholog, menedżer praktyk, trener biznesu, projektantka gier szkoleniowych.  Od ponad 15 lat związana ze sprzedażą – najpierw jako zarządzająca zespołem sprzedażowym, a następnie rekruter, coach i trener – zarówno menadżerów zarządzających zespołami sprzedażowych, jak i samych handlowców.

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.Przez kilkanaście lat  zarządzała pracownikami odpowiedzialnymi za zakupy, sprzedaż i obsługę klienta w międzynarodowych firmach. Szkoli głównie menedżerów i zespoły (nie tylko) sprzedażowe. Specjalizuje się w obszarach związanych z zarządzaniem sprzedażą, sprzedaży i obsługi klienta, rozwoju zasobów ludzkich, zarządzaniem zespołami, motywacją i kreatywnością.

W obszarze HR odpowiedzialna była za rekrutację i szkolenia, projektowanie i prowadzenie ocen systemu pracowniczych, organizację i współprowadzenie Akademii Talentów, planowanie i prowadzenie działań w obszarze employer branding, a także coaching kadry zarządzającej.

Autorka wielu programów szkoleniowych i rozwiązań proceduralnych. Autorka gry szkoleniowej „Rozmowy handlowe: techniki komunikacyjne”, wolontariuszka (w tym pełnienie funkcji Członka Zarządu) na rzecz społeczności trenerów biznesu w ramach Stowarzyszenia Narzędziownia.

Doświadczenie zawodowe

  • ClientFirst – Konsultantka / Trenerka
  • Learning System Poland Sp. z o.o. (Empik Media & Fashion Group) – Specjalista ds. zatrudnienia i szkoleń, Trener wewnętrzny
  • Biuro Plus S.A. – Asystent Zarządu ds. zatrudnienia i szkoleń
  • PROGENJA Centrum Kształcenia Psychologicznego – Trener
  • ABE Marketing- dystrybucja wydawnictw zagranicznych – Kierownik Działu Obsługi Klienta

Specjalizacja w zakresie szkoleń i konsultingu

  • sprzedaż i zarządzanie sprzedażą
  • obsługa klienta
  • coaching dla handlowców i kadry zarządzającej
  • zmiana w organizacji
  • zarządzanie zasobami ludzkimi: rekrutacja, rozwój kariery, systemy ocen
  • grywalizacja

Wykształcenie

  • Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – Psychologia Społeczna (specjalizacje: „Zarządzanie zmianą organizacyjną” oraz „Szkolenia, warsztaty, trening interpersonalny”)
  • Certyfikowany Analityk Potrzeb Klienta, Instytut Badań Systemowych PAN
  • Zarządzanie projektami, Mandarine Projects Partners
  • Projektowanie narzędzi diagnostycznych w ramach metodologii Assessment/Development Center, Instytut Kreatywności I Rozwoju
  • Certyfikowany trener “Quota Sales Performance Game” oraz coach “Quota Coach – The Sales Management”