Eksperci

Roman Wendt

Doświadczony Interim Manager i Senior Consultant. Praktyk skutecznego zarządzania zmianą. Założyciel i członek Stowarzyszenia Interim Managers. Wspiera organizacje w najbardziej wymagających momentach: restrukturyzacjach, reorganizacjach, wdrażaniu strategii, wdrażaniu nowych produktów.

Doświadczenie zawodowe

16 lat doświadczenia zawodowego, w tym 6 lat jako Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu

Zdobywał doświadczenie tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B

Pracował w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej, w której zajmował się podnoszeniem efektywności produkcji

Od 6 lat lat pracuje jako Interim Manager

Posiada portfolio 18 zakończonych sukcesem projektów biznesowych zrealizowanych w Polsce i krajach Europy Centralnej

Specjalizacja w obszarze szkoleń i konsultingu

 

Specjalizuje się w obszarach z zakresu:

logistyka,

usługi B2B,

sprzedaż

sprawność operacyjna produkcji

start-up

zarządzanie zmianą

komunikacja wewnętrzna

Wykształcenie

 

Absolwent UNIVERSITE DU QUEBEC A MONTREAL , Montreal, Kanada & Szkoła Główna Handlowa (SGH), Warszawa gdzie otrzymał dyplom Master of Business Administration (MBA)

Posługuje się biegle językiem angielskim i rosyjskim