Cele szkolenia:
• Zdobycie i poszerzenie wiedzy z zakresu informacji zwrotnej.
• Zwiększenie świadomości pozytywnego wpływu profesjonalnego feedbacku.
• Ćwiczenie umiejętności stosowania informacji zwrotnej.
Korzyści dla uczestników:
• Spojrzenie na feedback z perspektywy korzyści.
• Świadome korzystanie z informacji zwrotnej jako narzędzia budowania zaangażowania.
• Poprawa jakości komunikacji w obszarze przełożony – pracownik.
• Możliwość wykorzystania skutecznych narzędzi komunikacyjnych.
Program szkolenia:
1. Podstawy, o które warto zadbać, żeby informacja zwrotna przynosiła realne korzyści.
• Jak kultura organizacyjna może wpływać na jakość feedbacku?
• Przekonania, które wspierają lub utrudniają udzielanie informacji zwrotnej.
• Budowanie fundamentów pod feedback.
2. Czym jest informacja zwrotna?
• Zasady i cel udzielania informacji zwrotnej.
• Jaka jest różnica między pozytywnym a negatywnym feedbackiem?
• Co utrudnia udzielanie skutecznej informacji zwrotnej?
3. Co może się przydać, kiedy chcemy świadomie korzystać z feedbacku?
• Narzędzia komunikacyjne wspierające udzielanie informacji zwrotnej.
• Schematy rozmów, wspierające feedback.
• Czym jest feedforward?
4. Rozmowa z pracownikiem.
• Planowanie feedbacku.
• Przeprowadzenie rozmowy.
• Trudne sytuacje, które mogą zdarzyć się podczas udzielania informacji zwrotnej.
5. Jak samemu przyjmować informację zwrotną?