Eksperci

Marcin Grzelak

Trener biznesu, Praktyk z ponad 14-letnim stażem w obszarze sprzedaży. Prowadzi projekty doradcze i szkoleniowe w obszarach sprzedaży, zarządzania i umiejętności osobistych

Doświadczenie zawodowe

Posiada 14-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w największych sieciach handlowych. Piastował stanowisko menedżerskie w jednej z największych sieci spożywczych. Swoje doświadczenie jak i wiedzę połączył jako trener-praktyk w sieci Intermarche (SCA PR Polska). Przeszkolił tam rzesze sprzedawców i koordynował otwarcia w kilkudziesięciu placówkach handlowych. Szkolił menedżerów oraz przyczynił się do rozwoju wiedzy i umiejętności przyszłych właścicieli spółek franchisingowych. Tworzył i wdrażał w sieci MediaExpert (TERG Sp. z o. o.) Standard Obsługi Klienta, na którym pracuje ponad dwa tysiące sprzedawców. Jako trener wewnętrzny specjalizował się w szkoleniach z technik sprzedaży, obsługi klienta, reklamacji na poziomie podstawowym jak i zaawansowanym.Obecnie, dzięki temu doświadczeniu, jako trener realizuje szkolenia zarówno dla sprzedawców, menedżerów, właścicieli firm jaki i instytucji publicznych.

Główni klienci: SCA PR Polska – Intermarche, TERG Sp. z o. o. – MediaExpert, Składy Vox Sp. z o.o.

i S.K.A., Auchan Polska Sp. z o. o., Dino Polska S.A., Altom Sp. z o. o. Sp. k., Firma ECHO, Centrum Turystyki Oskar Sp. z o.o., FunClub Sp.z o.o., Moto-Profil Sp. z o. o., Związki Zawodowe Metalowiec, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A., Polska Grupa Materiałów Budowlanych Sp. z o. o., Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych, Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S. A., Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uczelnia Warszawska im. Skłodowskiej-Curie, Fundacja Własności Pracowniczych, Elektroskandia Polska

Specjalizacja w zakresie szkoleń i konsultingu

Specjalista z zakresu sprzedaży (m.in. techniki sprzedaży, obsługa klienta, merchandisingu, zarządzanie sprzedażą) oraz rozwoju osobistego. Akredytowany trener metodologii Insights Discovery, na bazie której prowadzi autorskie programy szkoleniowo-rozwojowe dla zespołów i liderów. Autor wielu filmów szkoleniowych z zakresu sprzedaży dla największych sieci handlowych w Polsce.

Wykształcenie

Ukończył studia podyplomowe na Akademii Trenerów Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu. Posiada certyfikat Akademii Mistrzów Treningu na poziomie mistrzowskim (VI The European Qualifications Framework) oraz certyfikat Małopolskiej Szkoły Trenerów Organizacji ROZVIJAK na poziomie zaawansowanym.. Z wykształcenia mgr zarządzania, absolwent Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Posiada certyfikat akredytacji metodologii Insights Discovery.