Eksperci

Marta Dyda

Trener, konsultant i doradca, koordynator projektów, trener szkoleń on-line. Urodzony organizator, posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu projektów, zarzadzaniu zespołami oraz wspieraniu procesów rozwojowych. Definiuje zakres przedsięwzięcia i obszar do realizacji, określa zadania prowadzące do osiągnięcia wyznaczonego celu.

Doświadczenie zawodowe:

  • Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w różnych strukturach od koordynatora produktu przez managera do spraw rozwoju po konsultanta szkoleniowego dzięki czemu ma szeroki ogląd na procesy zachodzących w firmach. Posiada wysokie zdolność analizowania i rozumienia potrzeb klientów.
  • W obszarze zarządzania projektami odpowiadała za rozwijanie produktów, planowanie, przewodzenie i organizowanie pracy zespołu powołanego do realizacji projektu. Zarządzała budżetem, tworzyła strukturę i standardy pracy w zespole. Motywowała, kierowała oraz kontrolowała pracą grupy zaangażowanej w realizację projektu, zarządzała ryzykiem.
  • Korzysta z bogatego doświadczenia i swoich niewyczerpalnych zasobów, poszerza swoje kompetencje z wielka pasją do nowoczesnych technologii wykorzystywanych w szkoleniach. Pracuje jako konsultant i prowadzi szkolenia z obszaru sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta, szeroko rozumianego rozwoju osobistego, prowadzi treningi interpersonalne.

 

Specjalizacja w zakresie szkoleń i konsultingu:

  • Poznaj siebie – trening interpersonalny
  • Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta
  • Odkryj w sobie motywację – zacznij działać
  • Zarządzanie czasem
  • Odkryj w sobie lidera
  • Obudź w sobie kreatywność
  • Praca Event Managera

Wykształcenie:

  • Certyfikowany trener szkoleń on-line przez Webcomm konsorcjum Agencji Marketingu Relacyjnego i Edu-Pharm
  • Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kierunek: Akademia Trenera
  • Absolwentka studiów na Uniwersytet Ekonomicznym w Poznaniu

Kierunek: Zarządzanie, Specjalność: Organizacja i Kierownictwo

  • Absolwentka studiów w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu

Kierunek: Zarządzanie i Marketing, Specjalność: Reklama i PR