Marta Dyda
Trener, konsultant i doradca, koordynator projektów, trener szkoleń on-line. Urodzony organizator, posiada doświadczenie zawodowe w prowadzeniu projektów, zarzadzaniu zespołami oraz wspieraniu procesów rozwojowych. Definiuje zakres przedsięwzięcia i obszar do realizacji, określa zadania prowadzące do osiągnięcia wyznaczonego celu.
Doświadczenie zawodowe:
- Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w różnych strukturach od koordynatora produktu przez managera do spraw rozwoju po konsultanta szkoleniowego dzięki czemu ma szeroki ogląd na procesy zachodzących w firmach. Posiada wysokie zdolność analizowania i rozumienia potrzeb klientów.
- W obszarze zarządzania projektami odpowiadała za rozwijanie produktów, planowanie, przewodzenie i organizowanie pracy zespołu powołanego do realizacji projektu. Zarządzała budżetem, tworzyła strukturę i standardy pracy w zespole. Motywowała, kierowała oraz kontrolowała pracą grupy zaangażowanej w realizację projektu, zarządzała ryzykiem.
- Korzysta z bogatego doświadczenia i swoich niewyczerpalnych zasobów, poszerza swoje kompetencje z wielka pasją do nowoczesnych technologii wykorzystywanych w szkoleniach. Pracuje jako konsultant i prowadzi szkolenia z obszaru sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta, szeroko rozumianego rozwoju osobistego, prowadzi treningi interpersonalne.
Specjalizacja w zakresie szkoleń i konsultingu:
- Poznaj siebie – trening interpersonalny
- Techniki sprzedaży i profesjonalna obsługa klienta
- Odkryj w sobie motywację – zacznij działać
- Zarządzanie czasem
- Odkryj w sobie lidera
- Obudź w sobie kreatywność
- Praca Event Managera
Wykształcenie:
- Certyfikowany trener szkoleń on-line przez Webcomm konsorcjum Agencji Marketingu Relacyjnego i Edu-Pharm
- Ukończyła studia podyplomowe na Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Kierunek: Akademia Trenera
- Absolwentka studiów na Uniwersytet Ekonomicznym w Poznaniu
Kierunek: Zarządzanie, Specjalność: Organizacja i Kierownictwo
- Absolwentka studiów w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu
Kierunek: Zarządzanie i Marketing, Specjalność: Reklama i PR