Roman Wendt
Doświadczony Interim Manager i Senior Consultant. Praktyk skutecznego zarządzania zmianą. Założyciel i członek Stowarzyszenia Interim Managers. Wspiera organizacje w najbardziej wymagających momentach: restrukturyzacjach, reorganizacjach, wdrażaniu strategii, wdrażaniu nowych produktów.
Doświadczenie zawodowe
16 lat doświadczenia zawodowego, w tym 6 lat jako Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu
Zdobywał doświadczenie tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B
Pracował w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej, w której zajmował się podnoszeniem efektywności produkcji
Od 6 lat lat pracuje jako Interim Manager
Posiada portfolio 18 zakończonych sukcesem projektów biznesowych zrealizowanych w Polsce i krajach Europy Centralnej
Specjalizacja w obszarze szkoleń i konsultingu
Specjalizuje się w obszarach z zakresu:
logistyka,
usługi B2B,
sprzedaż
sprawność operacyjna produkcji
start-up
zarządzanie zmianą
komunikacja wewnętrzna
Wykształcenie
Absolwent UNIVERSITE DU QUEBEC A MONTREAL , Montreal, Kanada & Szkoła Główna Handlowa (SGH), Warszawa gdzie otrzymał dyplom Master of Business Administration (MBA)
Posługuje się biegle językiem angielskim i rosyjskim